R6 99 Modell, skal strupes ned
R6 99 Modell, skal strupes ned
Hei.
Jeg skal strupe R6'n min (før engangsavgiften). Hvor kan jeg gjøre dette? Et hvilket som helst godkjent verksted?
Liker ikke tanken på å måtte drasse sykkelen helt til Yamaha forhandleren i byen bare for å strupe.. da må jeg ut med tilhenger/prøveskilt..
Jeg skal strupe R6'n min (før engangsavgiften). Hvor kan jeg gjøre dette? Et hvilket som helst godkjent verksted?
Liker ikke tanken på å måtte drasse sykkelen helt til Yamaha forhandleren i byen bare for å strupe.. da må jeg ut med tilhenger/prøveskilt..
Bestill et kit fra GreyBikes
Så stikker du til et verksted og hører og de skriver under papirene for en nett liten sum(f.eks. 500,-) mot at du monterer kittet selv og viser dem sykkelen ferdig plombert. Montering av kittet er veldig enkelt.
Eller du kan betalte full pris og levere sykkelen + kittet...
Sålenge verksted er godkjent, så kan de skrive under...
Så stikker du til et verksted og hører og de skriver under papirene for en nett liten sum(f.eks. 500,-) mot at du monterer kittet selv og viser dem sykkelen ferdig plombert. Montering av kittet er veldig enkelt.
Eller du kan betalte full pris og levere sykkelen + kittet...
Sålenge verksted er godkjent, så kan de skrive under...
2003 KTM SX 525 Supermotard
X: Husqvarna TE/SM610, SMS125, WRE125 +++
X: Husqvarna TE/SM610, SMS125, WRE125 +++
sett inn
sett inn kittet å fjern det etter godkjenning;p
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Re: sett inn
men det ville ikke vært særlig smart hvis du hadde kræsja og drept noen eller skadet de for levet ville det....?? forsikring dekker ikke uplombert dykkel hvis du skal ha den som mellom vettuNeoN wrote:sett inn kittet å fjern det etter godkjenning;p
Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
men tenk om du er en av de "10 av 100%" da? har du tenkt over det?Furre wrote:sant, men herregud, 10 av 100% at det skjer, er ikke ofte man kræsjer og hvertfall ikke kjører over og dreper\skader noen.
er du villig til å ta den risikoen så er det ingenting jeg kan gjøre for å stoppe deg, men jeg håper du får vondt hvis/når du treffer noen og gjør dem invalid for resten av deres liv

men nok seriøst snakk

Utrolig dumt sagt...gsxr-(r) wrote:men hvorfor ha uplombert sykkel da?? kjører ikke så fort likevelFurre wrote:sant, men herregud, 10 av 100% at det skjer, er ikke ofte man kræsjer og hvertfall ikke kjører over og dreper\skader noen.
Når du en gang har kjørt sammenhengende i over 2mnd så vil du forstå...
Man vil ALLTID ha mer
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
-
- MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
rekti, hvorfor kjører vi ikke alle rundt på 125 / moped med effektanlegg eller noeChristR wrote:Utrolig dumt sagt...gsxr-(r) wrote:men hvorfor ha uplombert sykkel da?? kjører ikke så fort likevelFurre wrote:sant, men herregud, 10 av 100% at det skjer, er ikke ofte man kræsjer og hvertfall ikke kjører over og dreper\skader noen.
Når du en gang har kjørt sammenhengende i over 2mnd så vil du forstå...
Man vil ALLTID ha mer