Dæven flott sykkel da, gratullerer med med en sikkert Knall sint 2-takter!
Bare husk å ta det litt rolig til å begynne med og bruk tid til å bli kjent med sykkelen, lett å bli fristet av andre og gi på litt mer enn man burde ha gjort. og skade seg på disse her.de går GODT.!og en gassrespons som ikke ligner noe annet. 250 Crossere er IKKE no leketøy for små barn el de med litt dårlige nerver! litt mye gasspådrag her og du har godt feste så ligger du der å kravler med beina i været.Revfem wrote:Takk takk.. bare vent til den skal utpå veien![]()
hehe, ja Helt riktig. skal ikke mye til for å få ordentlig sladd med 250.Revfem wrote:Sant.. Vet det tar litt tid.. Å ja den gass responsen er syksykeste jeg har vært borti
![]()
skal ikke mye gass til får å ligge rimlig breit på grus. (uten å hjelpe til med styre/svinge)
Tror jeg og husqvarnan skal få ganske mange gode år sammen![]()
![]()
Gleder meg til lappenom et år
BTW Bjorn86 vi får ta noen turer når jeg får lappen..
Ja, man lærer fort litt da, at en kan faktisk skade seg også. nå har jeg også bestemt meg for å at jeg og vil skaffe meg en Enduro/sm sak istedfor å kjøre med Aprilia'n min, det er gull sykkelen min. og skal jeg helst bruke så lite som mulig og få lite km på. dessuten er forsikrings premien på meg horribelt høy også god grunn til å la det være. med priser fra 10 til oppmot 20.tusen kr, (spørs hva det skal dekke). så nå vurderer jeg sterkt nok en 2-takter som jeg faktisk kan få BRUKT i hverdagen og som er god å kjøre, tenker på en DT125 for så ta bort sperrer + ett eff.anlegg og få dratt ut en 25hk+/-, blir sikkert morsomt nok det,Revfem wrote:Får å si det sånn, hadde jeg ikke tryna på en nsr i fjord så hadde jeg vært helt gæren.
Men etter jeg tryna roa jeg meg ned no sinnsykt, egentlig greit på en måte, vis man ser bortifra at jeg måtte betale eieren 4660 kr![]()
Du får sende pm nermere om åssen det gikk på oppkjøringa etter du har hatt den
Hva er vitsen med å ha en sykkel du syter med å bruke, + at den er dyr i drift? Da hadde jeg heller skilta den av å latt den stå til den ble billigere å forsikre, evt satt forsikringen i foreldre/onklers navn. Blir jo feil å ha en sykkel man ikke har lyst til å bruke, etter min mening iallefall.Bjorn86 wrote:Ja, man lærer fort litt da, at en kan faktisk skade seg også. nå har jeg også bestemt meg for å at jeg og vil skaffe meg en Enduro/sm sak istedfor å kjøre med Aprilia'n min, det er gull sykkelen min. og skal jeg helst bruke så lite som mulig og få lite km på. dessuten er forsikrings premien på meg horribelt høy også god grunn til å la det være. med priser fra 10 til oppmot 20.tusen kr.
det er nettopp det jeg gjør! prøver å skaffe litt bonus. beklager hvis jeg glemte å si det. er IKKE noe skilt på den,kun kjørt den av og til på prøve skilt for 225kr dagen.fungerer bra. alle har sine forskjellige områder å bruke pengene sine, mine er stort sett utelukkende på noe som har med bil,MC og motor og gjøre.andre kjøper sko, eller samler på gamle Ford'er. Aprilia'n er kansje en sykkel jeg ikke kommer til å selge.er helt betatt av den, 250 kubikk og slike ytelser er det noe spesielt over bare.Hva er vitsen med å ha en sykkel du syter med å bruke, + at den er dyr i drift? Da hadde jeg heller skilta den av å latt den stå til den ble billigere å forsikre, evt satt forsikringen i foreldre/onklers navn. Blir jo feil å ha en sykkel man ikke har lyst til å bruke, etter min mening iallefall.