Den Store Musikktråden

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Re: Den Store Musikktråden

Post by tshansen »

Deauville wrote:Studentradioen/Radioadressa i Trondheim spiller en gang blant ei låt som jeg synes svinger bra, men jeg vet ikke hva låta eller gruppa heter. Refrenget går slik: "my brother's come back...celebrate you"...eller noe i den duren. Er ei dame som synger. Noen som tar på seg oppgaven? :-k
Får jeg sjangeren? Snakke vi pop? rock? techno? dance? ja du skjønner hvor jeg vil ;-)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Deauville

Post by Deauville »

LordShaft wrote:
Deauville wrote:Studentradioen/Radioadressa i Trondheim spiller en gang blant ei låt som jeg synes svinger bra, men jeg vet ikke hva låta eller gruppa heter. Refrenget går slik: "my brother's come back...celebrate you"...eller noe i den duren. Er ei dame som synger. Noen som tar på seg oppgaven? :-k
Får jeg sjangeren? Snakke vi pop? rock? techno? dance? ja du skjønner hvor jeg vil ;-)

Usikker på sjangeren - har hørt den bare et par ganger. Det nærmeste jeg kommer, er Vaya Con Dios.
Mantis
MC: Aprilia RS250 (I wish!)

Post by Mantis »

Fergie - Big girls don`t cry
Ukas låt, uten tvil 8)

Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
EvenDeven

Post by EvenDeven »

Radioadressa duger :D.. Den radiokanalen står på hver dag på jobben, hele dagen :D ..

Mye bra musikk, men iblant også noe jævla crap :P .. Som f.eks Mika og alt sånn trash [-(
Mantis
MC: Aprilia RS250 (I wish!)

Post by Mantis »

Her er kanalen som konstant står på i bilen og når jeg jobber. Ellers også, eneste radio kanalen som duger. Kansje P3 og P4 inn i mellom også.

http://www.tvs.no/live/htm%5Cmimer_high.htm
Her er den. Bor du ikke på sunnmøre får du den ikke inn på radio`n din. Så her er en unik mulighet for å høre skikkelig radio fra Ålesund.

Er nesten kun musikk og nyheter nå. Men er veldig mye bra show på hverdagene fra 10 - 17:00 ca
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
EvenDeven

Post by EvenDeven »

Nå kom jeg på en ting jeg skulle ha sagt lenge Mathias..

Vi har hytte rett atme treneren til Ålesund :lol: ..

Ikke så veldig relevant til topic.. Men men :-k
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Nå er jeg i slaget for litt inspirasjon, litt ny musikk, selvom jeg besitter X anntall GB med musikk på maskinen, så er jeg alltids klar for noe nytt.

Jeg vil ha rock, med litt bra tempo, ikke no dimmu borgir greier akkurat, men ikke nachspiel/sovemusikk heller akkurat. Kan gjerne være nytt, eller -80talls eller samma F...

Anyone Image
NoName
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Sjekk ut siste Mason da. Og noe fra Black Label Society..
NPNG
MC: BSA B33

Post by NPNG »

In Flames, Opeth, Trivium, System of a down.
Image
mekkern
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."

Post by mekkern »

noen som aner hvem som spiller låta??

http://www.screamandfly.com/video/jaspe ... 3_45mb.wmv

lang tid før den "begynner"...
B.Danielsen

Post by B.Danielsen »

Låta heter; My Brothers Comeback med gruppa; Dadafon.
mekkern
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."

Post by mekkern »

takker for den =D> \:D/

edit: :shock: det var nok ikke det.... :-k
pelsen
MC: litt

Post by pelsen »

mekkern wrote:takker for den =D> \:D/

edit: :shock: det var nok ikke det.... :-k
låter som noe puddelheavy, kunne tenkt meg å høre motorlyden istedet.
Akkurat som NRK, de kveler alltid fin motorlyd med muzak, bare for at det skal høres tøft ut.

for å holde meg til tråden, er akkurat tilbake fra konsert med Roky Erickson på Øya.
Tonite is the night of the vampire, and a cold night for alligators! :twisted:
Tumbleweed

Post by Tumbleweed »

pelsen wrote: for å holde meg til tråden, er akkurat tilbake fra konsert med Roky Erickson på Øya.
Tonite is the night of the vampire, and a cold night for alligators! :twisted:
Hadde nok valgt dette alternativet når man først har hatt sjansen til å velge mellom gamle legender i Oslo-området. (tenker på de gamle støvete menn i Rolling Stones som av uforklarlige årsaker fremdeles klarer å dra folk til "konsertene" sine. Men litt seint å komme med "don't believe the hype" nå, vel...?)

Nuvel, Ryan Adams' Heartbraker surrer og går her. Dette albumet burde blitt tvangsforet på det overraskende store antallet mc-førere som totalt mangler musikksmak. De fleste tror visst at blues er tingen, jfr en del fuktige mc-treff.....
pelsen
MC: litt

Post by pelsen »

Tumbleweed wrote: Hadde nok valgt dette alternativet når man først har hatt sjansen til å velge mellom gamle legender i Oslo-området. (tenker på de gamle støvete menn i Rolling Stones som av uforklarlige årsaker fremdeles klarer å dra folk til "konsertene" sine. Men litt seint å komme med "don't believe the hype" nå, vel...?)

Nuvel, Ryan Adams' Heartbraker surrer og går her. Dette albumet burde blitt tvangsforet på det overraskende store antallet mc-førere som totalt mangler musikksmak. De fleste tror visst at blues er tingen, jfr en del fuktige mc-treff.....
mc-folket blir tvangsforet med boogierock og blues. TOMCC har jo alltid hatt annen smak og har servert annen musikk på treffene våre. Har bla hatt Surfin Gorillas, Plantronics, og Kåre and the Cavemen. Mye bedre enn boogierævarock.

Roky var forresten i veldig god form og leverte en god konsert, for oss som tror på alt han synger om er det "night of the vampire" Det ville det vært uansett for dedikerte fans, men Roky er rett og slett tilbake, knallbra. Thats the way in Bermuda!
Post Reply