Aprilia SR50 Ditech,trenger potte snarest

Prat om moped & scooter.
Post Reply
Quizzard
MC: 2002 Aprilia SR50 Ditech,original om man ser bort fra en liten gameboytuning :) Morsom scooter med godt drag og fart.

Aprilia SR50 Ditech,trenger potte snarest

Post by Quizzard »

Hei,min 2002 modell Ditech har ei potte som er potte tett,den gikk varm så plasten på pottedekselet smeltet. Å prøve gjøre den rein gidder jeg ikke,skal da ha ny potte til denne snarest.
Forslag på hvor jeg kan få tak i original eller godkjent potte,dvs ikke trimpotte mottas med takk.
Vil ikke ha noe som gjør jeg kan bli stoppet,denne går ikke akkurat i 45 fra før :)
crab
MC: Aprilia RS50
-Kundo 48mm
-Kundo veiv
-Kundo reed
-Kundo effanlegg
-14mm Delorto x)

Re: Aprilia SR50 Ditech,trenger potte snarest

Post by crab »

får godkjente "trimpotter" også ;)
Aprilia RS50 Kundo Edition :D
Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
Image
Quizzard
MC: 2002 Aprilia SR50 Ditech,original om man ser bort fra en liten gameboytuning :) Morsom scooter med godt drag og fart.

Post by Quizzard »

crab wrote:får godkjente "trimpotter" også ;)
Joda.men vil ikke har stort mer lyd,men sted og pris hadde vært noe :) eller en link.
crab
MC: Aprilia RS50
-Kundo 48mm
-Kundo veiv
-Kundo reed
-Kundo effanlegg
-14mm Delorto x)

Post by crab »

TRIMPOTTE APRILIA SR 50 DITECH 2000-03 EXTRA
Extra-sortimentet er et høy kvalitetsprodukt som har et utmerket forhold mellom kvalitet og pris. Effektanleggene er godkjent etter EU sine bestemmelser. Anlegget sin lyddemper er reversert og enden av lyddemperen er chromet. Alle detaljene på dette effektanlegget gir det et aggressivt og sporty utseende, samtidig som det holder EU sine direktiver hva støy angår.
[/quote]

Mc-deler.no ;)
Aprilia RS50 Kundo Edition :D
Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
Image
Quizzard

Post by Quizzard »

Da spør jeg bare hvor? trenger snarest,kan få original,men samma pokker bare den er godkjent så jeg får kjørt fortest mulig,trenger den til helga , da jeg skal på mopedtur. Sted og pris er en fin ting,eller som nevnt over en link eller no :)
Quizzard

Post by Quizzard »

Quizzard wrote:Da spør jeg bare hvor? trenger snarest,kan få original,men samma pokker bare den er godkjent så jeg får kjørt fortest mulig,trenger den til helga , da jeg skal på mopedtur. Sted og pris er en fin ting,eller som nevnt over en link eller no :)

Har kjøpt og byttet potte,men dritten starter ikke nå,så nå gir jeg snart opp :) håper det bare er pluggen som har sotet igjen helt:(
Post Reply