Min sin bloggings

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Gorgeous
MC: Suzuki DR-Z 400 SM

Re: Min sin bloggings

Post by Gorgeous »

Hihi skal ikke si det til noen jeg :-# Rart du vil beholde SV'en i evig tid da hehe.. Vet man blir glad i ting, men bare vent til du har hatt den litt.. Finnes alltid noe annet gøy :D

Er nok lurt å sjekke litt rundt når man skal ha seg en motard ja.. (men jeg har allerede bestemt meg *thihi*)
Team PINK
Image
Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
Alas
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.

Post by Alas »

Nja, det med å beholde den er jo jeg sier nå, men ting forandres og som du sier så finnes det jo masse gøy der ute.

Har litt lyst å lage en slags showsykkel, plukke den ned og lakke og grisle på. Men det er jo som sagt tankene idag, imorgen kan de være annerledes....

Du har bestemt deg ja, tro mot suki eller? Svart DR-Z står jo godt til den svarte GSX-Ren din..... Eller blir det noe hissigere kanskje? Du er vel ei jente som liker at tingene går greit på fram..... Har bare fått det for meg :roll:

Mvh
Spyder
MC: GSX-R 750

Post by Spyder »

Prøver meg litt på wheelies og stoppies når det er vær til det.. Hvilket vil si ikke ofte for tiden...

lærte faktisk ganske mye av denne videoen fra youtube:

http://video.google.com/videoplay?docid ... Fast+bikes

Et lite tips også: Han har HELT rett i at det ikke er noe lurt å teste clutch-up før man har lært seg gasskontroll ved powerwheelie i første gear... :)

Spyder
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Man må jo uansett lære seg å finne vippepunktet, og det sa han ikke så mye om akkurat hehe.
Gorgeous

Post by Gorgeous »

Alas wrote:Nja, det med å beholde den er jo jeg sier nå, men ting forandres og som du sier så finnes det jo masse gøy der ute.

Har litt lyst å lage en slags showsykkel, plukke den ned og lakke og grisle på. Men det er jo som sagt tankene idag, imorgen kan de være annerledes....

Du har bestemt deg ja, tro mot suki eller? Svart DR-Z står jo godt til den svarte GSX-Ren din..... Eller blir det noe hissigere kanskje? Du er vel ei jente som liker at tingene går greit på fram..... Har bare fått det for meg :roll:

Mvh
Ja man finner jo det man liker selv så! (og sparer deretter hehehe) Det blir nok en sort DR-Z 400 SM.. må jo ha en som er litt "snill" vel? Pocketbiken er ikke like lett å ta wheelie med haha
Team PINK
Image
mekkern
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."

Post by mekkern »

4T er konge å dra weelies med...værre m 2T..lite motorbrems så der må en bremse mere rundt vippepunktet...
Gorgeous

Post by Gorgeous »

Spyder wrote:Prøver meg litt på wheelies og stoppies når det er vær til det.. Hvilket vil si ikke ofte for tiden...

lærte faktisk ganske mye av denne videoen fra youtube:

http://video.google.com/videoplay?docid ... Fast+bikes

Et lite tips også: Han har HELT rett i at det ikke er noe lurt å teste clutch-up før man har lært seg gasskontroll ved powerwheelie i første gear... :)

Spyder

Ja den var lærerik! Har sett et par sånne så jeg vet at det beste er å lære seg det først og at det bare løfter seg litt.. men tester ikke med GSX-Ren min enda hehe
Team PINK
Image
Gorgeous

Post by Gorgeous »

ÅÅÅH jeg har funnet meg HJELM! (til den ønskede DR-Zen)

Image
Team PINK
Image
Gorgeous

Post by Gorgeous »

Lurer på hvorfor de hjelmene er så billige jeg? Er HJC hjelmer ikke no tess eller?

http://stores.channeladvisor.com/perfor ... 382/178982
Team PINK
Image
rerell

Post by rerell »

Svårt att säga så mycket om kvalitet, men det man kan säga om den du ser på är att det är en plasthjälm som inte är SNELL-godkänd, så får man väl dra sina egna slutsatser av det. Förra året blev ett par HJC-modeller bannlysta från RR-tävlingar i Loudon pga att man tyckte det var en överrepresentation av HJC-hjälmar på förare som hade fått svåra huvudskador.
Kjitta8648
MC: Kawazaki ZRX 1200 R, grønn som seg hør og bør.

Post by Kjitta8648 »

Når det gjelder hjelmer få man som regel det man betaler for. :)
http://www.zrxocboard.com/board/index.php

"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno
Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
Gorgeous

Post by Gorgeous »

Ja var det jeg egentlig trodde! Aldri hatt en billighjelm så.. Men da får man lete videre evt til neste år, eller året etter.. Blir nok ingen DR-Z før den tid hehe 8)
Team PINK
Image
Endre
MC: Aprilia RSV Tuono 1000
2003 mod

Post by Endre »

Shoei har jo no lignende den HJC hjelmen, nesten lik men tror den er hvit.. Jævlig tøff. 8) Finner den på samme sia som du fant den HJC hjelmen..
Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod

X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
Gorgeous

Post by Gorgeous »

Endre wrote:Shoei har jo no lignende den HJC hjelmen, nesten lik men tror den er hvit.. Jævlig tøff. 8) Finner den på samme sia som du fant den HJC hjelmen..
Ja så den! Shoei er jo et bra merke som jeg brukte før. Eneste var at de ikke hadde rosa og hvit :oops:
Team PINK
Image
Shortybebeh
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!

Post by Shortybebeh »

Death Is The Road To Awe.
Post Reply