Etter en velykket imprignering av kjøredressen min, fant jeg til min fortvilelse ut at
jeg glir rundt på setet som Bambi på glattisen.
Skulle latt være å imprignert baken.
Er det noen som har noe kjerringråd å komme med så jeg får feste igjen ??
Setet har da også selvfølgelig fått impr. på seg,
Dressen er av tøy, ikke skinn. ( Halvarssons ).
Mvh
Jan H.
Glatt sete
Re: Glatt sete
superlim??? 
ta litt Zalo på en våt klut og tørk godt så sklir du ikke så mye...

ta litt Zalo på en våt klut og tørk godt så sklir du ikke så mye...
1.3.1.2
Altfor brutalt! Rødsprit skulle tørke ut skinnet til det ubrukelige..xadox wrote:superlim???
Har prøvt å vaske med rødsprit. Ble en smule bedre men ikke i nærheten til før jeg imrignerte..
Blir vel litt drastisk å lime skliduk på setet
Men hva med slike små skumputer
som vi limer under pyntegjenstander o.l. for å beskytte bord, hyller osv?
Har også vært innom tanken på å kjøpe nytt trekk. Det har vel litt grovere overflate enn
det gamle.
Blir vel litt drastisk å lime skliduk på setet

som vi limer under pyntegjenstander o.l. for å beskytte bord, hyller osv?
Har også vært innom tanken på å kjøpe nytt trekk. Det har vel litt grovere overflate enn
det gamle.
spørre en buntmaker?
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
gnukk litt m jif skurekrem og vask godt...
Er bare å kjøre noen mil det. Det slites tilbake til normalen etterhvert. Kanskje du blir vant til det, og finner ut at det er en fordel å kunne flytte seg relativt raskt og uanstrengt i setet også...?
Noen som husker en omtrent nøyaktig lik tråd fra NMCF? Kom bare til å tenke over det akkurat nå.. Heh..
Problemet løst!!!
"Mekkern" hadde svaret. Jif skurekrem gjorde jobben. Men takk til alle som bidro med forslag
Nå henger jeg passelig fast igjen.
"Mekkern" hadde svaret. Jif skurekrem gjorde jobben. Men takk til alle som bidro med forslag

Nå henger jeg passelig fast igjen.