Ikke i den farten jeg kjørte... Kan jo være fordi jeg lente meg bra innover ogsåGixxerman wrote:Feil, sykkelen vil ut av svingen, altså rette seg oppPetterjacobsen wrote: 3: Hvordan oppfører sykkelen seg hvis man bremser med forbremsen i sving? Sykkelen vil svinge mer...Klemmer du dog for hardt så du låser hjulet, kan man vel si at den svinger mer, meeeen.... det kalles vel heller lowside på "fagspråket"....
Nei det er en FuckUpErlingSG wrote:Om du låser bakbremsen i en venstresving, sladder sånn at hekken blir vridd 90 grader utover og du blir kastet opp og av sykkelen mens den sklir på høyresida. Er det da en highside?
Det må du forske litt på, for bilde vil vi se =)Petterjacobsen wrote:Så ble jeg jo gift lørdag 28/7... Tenkte å legge ut et bilde, men "Sorry, the board attachment quota has been reached."
Litt tricky den der... Starten er vanskelig i og med at man i krabbefart skal svinge med en gang. Synes jeg har god balanse på min sykkel, men kjøreskolesykkelen er utrolig vanskelig å balansere. Fant ut etterhvert at hvis jeg lener meg bra fremover så ble det lettere. Sitter muligens litt for rett opp og ned på den sykkelen. På min så ligger jeg jo lent forover.Tekumseh wrote:Du kjører ikke 8-tall, men et såkalt "hus"...:EvenDeven wrote:8-tallet trenger du vel ikke lengre, gjør du vel?
EDIT: Skrivefeil
Du skal kjøre i krabbefart, og ikke være nedpå annet enn ved stopp. Fra du tar løs går det da rett inn i svingen, noe kan være litt småekkelt. Jeg anser meg selv for å ha god balanse, men måtte nedi første gang jeg prøvde..