Som den pessimistgen jeg er så har jeg funnet ut at den førstehjelpsputa de selger på IKEA passer under salen min. Så har jeg i hvert fall litt mulighet til å gjøre noe selv om den ikke inneholder skikkelig akuttutstyr. Burde vel egentlig legge inn en enkeltmannspakke eller to. Kompresser får man improvisere på stedet. Det finnes alltid klær og pinner. Gamle speidere må jo være alltid beredt.Lølle wrote:Godt sagt, Bandit.
Dessuten vet man aldri når man er førstemann på stedet.
Greit å tenke litt igjennom hva man skal gjøre da.
Dagens Avis-utklipp
- Baron von Waffel
- MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Re: Dagens Avis-utklipp
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Veldig smart å bare fortsette i samme retning, og på motorveien i tillegg. Da er man jo bare dum.
Omtrent som å kjøre bak en sau på en skogsbilvei. Den stikker ikke til skogs for det er jo mye lettere å løpe på veien...Gixxerman wrote:Veldig smart å bare fortsette i samme retning, og på motorveien i tillegg. Da er man jo bare dum.

Dominator wrote:Han her mistet ikke bare lappen:
http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article137089.ece
For en idiot

Ghostrider fikk det jo til å se så enkelt ut...Gixxerman wrote:Veldig smart å bare fortsette i samme retning, og på motorveien i tillegg. Da er man jo bare dum.
A motorbike is an engine you can sit on
Nei, men altså... Nå tenker jeg ikke på hvorvidt det er rett eller galt osv men kun i handlingens navn. Skal man kjøre fra *biiiip* så er vel dette et prakteksemplar på hva man ikke gjør. Hva han burde ha gjort får bli opp til den enkelte å bedømme 

Hehe, tror du misforstod meg Gixxerman. Det jeg mente var at vedkommende kanskje tenkte det ville være lurt å etterligne Ghostrider 

A motorbike is an engine you can sit on
Sjakktrekk av politiet igrunn, tenker fyren følte seg smart når han bel sittende fast i kø :rgreen:
Bergen er en fin by. 

Last edited by ErlingSG on 01 Aug 2012 10:53, edited 1 time in total.
Tosk. Han må jo skjønne at han ikke bare kan beslaglegge og låse inne kjøretøyet på den måten der, han har verken rett eller lov til det. Skulle jeg ta å lenke fast bilen hans en dag da fordi han kjører litt for fort og eksosanlegget hans bråker for mye og ikke er lovlig?
Hvorfor ikke bare prøve å snakke til foreldrene eller ungdommene som kjører disse, ta en skikkelig prat med de. Om alle skulle ta loven i egene hender hadde det gått gale.
Hurra for politiet som gjør det rette i denne saken her, ikke har han bevis på villmannskjøringen han hevder heller.
Hvorfor ikke bare prøve å snakke til foreldrene eller ungdommene som kjører disse, ta en skikkelig prat med de. Om alle skulle ta loven i egene hender hadde det gått gale.

Hurra for politiet som gjør det rette i denne saken her, ikke har han bevis på villmannskjøringen han hevder heller.

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/08/09/508406.html
Måtte hun brenne!
Hvem drar på shopping og glemmer at man har DYR???
Måtte hun brenne!

Team PINK

Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3

Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
- Jeanette
- Administrator
- MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S - Location: Oslo
Det er helt forjævlig! Og hun kommer jo ikke til å få noe særlig straff heller, det er jo Norge vi lever i...

Burde gitt dama 50 paracet piller og sagt at de var for smerten. Da hadde hun også dødd sakte men sikkert