Ute på tur i dag.

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Locked

skulle det vært døds straff å kjøre uten lappen?

ja
0
No votes
nei
6
67%
kun for RH racing
3
33%
 
Total votes: 9

User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Ute på tur i dag.

Post by RH racing »

Var ute å kjørte med moppa (ZXR750R)... og jeg har da egentlig ikke lappen enda... men likevel så tok jeg en tur i det pene været, sykkelen står på jobben og det er bare bondeveier der borte. og jeg klarer jo ikke ungå å kjøre litt gris... hehe.... lekte litt inne på parkeringa til smart klubb... føre jeg bestemte meg for å kjøre ut på E6 mot oslo, for så å snu igjen og tilbake... kommer rundt rundkjøringen og skal ut på akselerasjonsfeltet som da er to delt, ett for til sarp og ett for til oslo, og jeg skulle mot oslo men ser brått at dette er stengt av, i en fart av 150km/t ca. brå stopper rett føre sperringa. hehehe... men så kommer og en audi bak meg som heller ikke skjønner en dritt. han begynner og snu og står på tvers i veien. jeg snur helt rund (altså mot kjøreretning på ett akselerasjons felt) som da er 100% forbudt, men står nesten rolig... da ser jeg en poltibil komme rundt rundkjøringen og mot oss, audien later som ingenting og snur og kjører mot sarp. noe han egentlig ikke skulle. jeg kjører pent mot polti bilen (med hjerte i halsen) og så bråstopper snutebilen. (shit) jeg stopper ikke men sakker litt ned, også skjønner jeg at purken ikke heller skjønte det med påkjøringa der. han ser oppgitt ut og jeg sniker meg nedover mot rundkjøringen igjen. (fortsat mot kjøreretning) ut i rundkjøringen og mot en lang slette... gir på nedover for å komme unna poltibilen uten at han ser meg no mere. hehehe :) fortsat hjerte i halsen og fortsat lappen i klasse B.... hehe :) sorry til dere som syns det er idioti å kjøre uten lappen... jeg driter da i deres meninger. :twisted:
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
gsxr-(r)
Posts: 318
Joined: 29 Apr 2005 08:17
Location: Oslo

Post by gsxr-(r) »

hehe! heftig!! hadde nok skjelvet litt i underbuksene der ja :)
Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Kunne vært verre da men.. :P
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
Scotch
Posts: 1170
Joined: 30 Apr 2005 11:42
Location: Stavanger

Post by Scotch »

Hadde aldri tatt sjansen på å kjøre så langt uten lappen.. å vertfall ikke så fort=P Modig:P
Image

Kawasaki Eliminator 99mod 125ccm
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Jaja, det er ditt valg.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Skulle vært dødstraff for en så idiotisk vote!
User avatar
LinnSurion
Posts: 614
Joined: 26 Apr 2005 15:20

Post by LinnSurion »

Scotch wrote:Hadde aldri tatt sjansen på å kjøre så langt uten lappen.. å vertfall ikke så fort=P Modig:P
Modig og modig Fru Blom... Mer tåpelig synes jeg, men ikke bry deg om hva jeg synes. Når jeg tenker på at det der er tåpelig, så tenker jeg ikke bare på bot og miste den lappen du kanskje har på bil, men på regress. Skummelt ord det der, Et ord jeg synes fler burde frykte. Gret at sjangsene er små, men tenk om du treffer noen, at den personen du treffer ender i rullestol. Det blir dyrt det... Kræsjer du, sykkelen blir total-vrak, det blir dyrt det...
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

Kræsjer han er det ikke sikkert han kan betale reparasjon av sykkelen...av flere grunner.
User avatar
Scotch
Posts: 1170
Joined: 30 Apr 2005 11:42
Location: Stavanger

Post by Scotch »

ikkje sånn modig mn ta dn sjansen.. syntes også d e tåpeli..
Image

Kawasaki Eliminator 99mod 125ccm
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

må si jeg forstår "synderen" hadde ikke latt være å kjøre i dette været jeg heller..
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Lykke til videre, men denne blir herved stengt.
Locked