er noe som irriterer meg nor grassalt og det er når jeg gir full gass mens den står i tomgang, så dør den liksom ut... akkurat som om det ikke skulle komme bensin eller noe. holder jeg den inne hele tia så stopper den etterhvert. men den fungerer som smurt ellers, bare dette som er unntaket...
men om det allerede er litt turtall så funker det greit å gi full gass. da kommer den opp i turtall med en gang. Hva skjer? hva kan være problemet?
takker for svar
KTM 125 SX. dør ut ved full gass
- crab
- MC: Aprilia RS50
-Kundo 48mm
-Kundo veiv
-Kundo reed
-Kundo effanlegg
-14mm Delorto x) - Location: Sula;D
Re: KTM 125 SX. dør ut ved full gass
mulig du den får for mye bensin også dør den. var san med min når jeg hadde for stor dyse
Aprilia RS50 Kundo Edition 
Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?

Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?

jeg mener heller at den får for lite bensin. at den må ha større dyse. virker som gassern oppfører seg veldig unormalt.
Jeg skrudde fra hverandre gassern igår kveld for å kjøre litt trykkluft gjennom alt inni der. satte det sammen og prøvde igjen. fungerte perfekt, MEN så så jeg at det renner bensin ut fra den slangen som går fra "bunnen" av gassern å bare henger løst for overflødig bensin eller no :O men da var gassen akkurat som den skal være... Lot bare sykkeln stå i natt å prøvde nettom igjen. nå fungerte den bra men det rant fortsatt litt bensin når jeg gasssa på., drøyp bare denne gangen da. virker som om det er flotøren eller no som henger seg.. Rart det også for jeg sjekka den igår å den virka ganske fin for meg. kan hende den bare fungerte bra nå fordi den var kald også da men, lot den stå å gå litt å gassa innimellom i ca 4 min. da drøyp det bare litt.
noen ideer?
Jeg skrudde fra hverandre gassern igår kveld for å kjøre litt trykkluft gjennom alt inni der. satte det sammen og prøvde igjen. fungerte perfekt, MEN så så jeg at det renner bensin ut fra den slangen som går fra "bunnen" av gassern å bare henger løst for overflødig bensin eller no :O men da var gassen akkurat som den skal være... Lot bare sykkeln stå i natt å prøvde nettom igjen. nå fungerte den bra men det rant fortsatt litt bensin når jeg gasssa på., drøyp bare denne gangen da. virker som om det er flotøren eller no som henger seg.. Rart det også for jeg sjekka den igår å den virka ganske fin for meg. kan hende den bare fungerte bra nå fordi den var kald også da men, lot den stå å gå litt å gassa innimellom i ca 4 min. da drøyp det bare litt.
noen ideer?
det samme sjer om den får for mye bensin og for lite bensin.
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
jeg tror jeg fikk den til å stoppe å lekke nå. eneste jeg gjorde var å skru opp gassern IGJEN å brukte trykkluft. må ha vært noe rusk som gjorde dette. kjørte litt idag, å virka som det var i orden nå 
takk for alle svar jeg har fått hittil.

takk for alle svar jeg har fått hittil.

Har du sjekket flotørnivået?
2004 KTM Duke II *Solgt*
2007 KTM 525 EXC/SM *Solgt*
2008 KTM 690 SMC
2007 KTM 525 EXC/SM *Solgt*
2008 KTM 690 SMC