PUCH
-
- MC: 2002 Aprilia SR50 Ditech,original om man ser bort fra en liten gameboytuning :) Morsom scooter med godt drag og fart.
PUCH
Heisann,er ute etter eldre pen Puch, ser da etter Sport,Dakota eller Monza, sett inn om dere vet noen som har fremme eller gjemt i skjul og låver 

-
- MC: Derbi X-Race 07
Leovinci V6 - Location: Drammen
-
- MC: 2002 Aprilia SR50 Ditech,original om man ser bort fra en liten gameboytuning :) Morsom scooter med godt drag og fart.
Re: PUCH
Takker,men der var det bare en monza,som koster 9000 og er defekt i bremser foran,i tillegg 85 modell og ikke veteran,har ringt ham
den andre er 125 ccm og siste er for stusselig. Ser mest etter dakota eller sport i bra stand,men takler en monza om jeg må 

-
Re: PUCH
Vil bare si jeg har surret på alle nettsider som har mopeder,og derfor gikk jeg hit i håp om de som står en plass i låver og skjul osv. Sverige har mange,men de må skrus en del på da de ikke har skilt og går temmelig smått. ikke mye regler der borte så lenge den starter og går,ikke som i dette landet.Quizzard wrote:Takker,men der var det bare en monza,som koster 9000 og er defekt i bremser foran,i tillegg 85 modell og ikke veteran,har ringt hamden andre er 125 ccm og siste er for stusselig. Ser mest etter dakota eller sport i bra stand,men takler en monza om jeg må