Hei,
Jeg er ute etter et sted til å sette istand sykkelen min i løpet av vinteren, og trenger et sted med oppvarming i Oslo-regionen. Det må ikke være et verksted, kan bare være en garasjeplass. Jeg deler også gjerne med andre. Noen som vet om slike muligheter?
Leie av verksted/garasje i vinter
Re: Leie av verksted/garasje i vinter
Er en garasje i Bærum en plass hvor man kan stå i vintersesongen for en billig penge, tror det var 1200 eller noe sånt. Kan stå der og skru, men da må det være i deres åpningstider.
Skal se om jeg finner linken... *to be continued*
Skal se om jeg finner linken... *to be continued*
-
- MC: `00 929 Fireblade
7. juli....skal vi utrope vinneren av årets tidligste vinterlagringstråd..?

- tbar2112
- MC: Ducati 748S 2000
Laverda 750 SF 1971 - Location: Wien / Oslo
Muffinman wrote:7. juli....skal vi utrope vinneren av årets tidligste vinterlagringstråd..?

Ducati 748S 2000 & Laverda 750 SF 1971
- Svennis
- MC: 2007 Harley Davidson VRSCDX Night Rod Special. Kess tech effektannlegg, ellers ganske original (Ennå:-))
2015 Street Glide Special - Location: Lørenskog
Skulle hatt et eget sted der de på forumet kunne leie plass i vinter, hadde vært gøy å kunne skru litt sammen med forum medlemmene.
No pain, no gain... Mind over body!!
Harley Davidson Street Glide Special
Harley Davidson Night Rod S
KTM Duke 690 (Solgt)
Honda VTR 1000F (Solgt)
Kawasaki Z750 2004 (Solgt)
Honda CBR 900RR (Solgt)
Harley Davidson Street Glide Special
Harley Davidson Night Rod S
KTM Duke 690 (Solgt)
Honda VTR 1000F (Solgt)
Kawasaki Z750 2004 (Solgt)
Honda CBR 900RR (Solgt)
Om det er flere som er intr. så går finnes det mange egnede steder å leie.
Jeg leier gjerne sammen med andre som er seriøst intr. i å skru / bygge sykkler, men ikke bare for opplagring.
La oss lage en liste over seriøst intresserte, så finner vi ett egnet sted. Ikke bare for vinteren, men et heltids-prosjekt..
Jeg leier gjerne sammen med andre som er seriøst intr. i å skru / bygge sykkler, men ikke bare for opplagring.
La oss lage en liste over seriøst intresserte, så finner vi ett egnet sted. Ikke bare for vinteren, men et heltids-prosjekt..
- tbar2112
- MC: Ducati 748S 2000
Laverda 750 SF 1971 - Location: Wien / Oslo
Vel, jeg er interessert i dette. Da jeg står i spagaten mellom to land kan jeg ikke binde meg opp for lang tid, men definitivt for frem til neste sommer i første omgang.runar500 wrote:Om det er flere som er intr. så går finnes det mange egnede steder å leie.
Hvem andre?
Ducati 748S 2000 & Laverda 750 SF 1971
For de som er i NAF mc, så har jo de noe lagring og verksted og skru-kveld