Hvorfor ikke bare kjøpe seg en racing moped (eller en ny annen en MED gir) om man absoulutt ikke skal ta lett lappen? Ser ikke problemet jeg, du fjerner en bling, en plong og en dert. Så frigjør du de hestene som bor i sykkelen og ikke kom å fortell meg at en nyere gir moped ikke klarer 80-100 km/t med alle plomberingene ute og middels til tung dreving. La de gå 45 så enge jeg har moped i alle fall, hvor gøy er ikke det når din egen moped går fire ganger så fort som den har lov til

Det kribbler jo i buksa hver gang jeg ser en orginal Senda eller noe i den duren der, da må jeg bare vise han at du må trimme saken om du vil komme noen veg i trafikken.
Ulovlig? Ja selfølgelig er det det i Norge, hva er lov her? Men at ungdommer ikke har trimmet mopedene sine i alle de år er bare pisspreik. Det var mer før i tiden faktisk, men da gjorde man ting selv. Var ikke bare å stikke inn på det store .com å bestille, nei det var høvling og snekkring nede i garasjen på en tiden. OG da fikk de faktisk lov å gå i 60 eller noe, ikke hadde de opplæring heller. (jaja, var mindre trafikk før bla bla bla) folk kjørte som idioter på den tiden også. I tilegg var mopedene av dårligere standard en hva de er i dag. Poltiet viste bare pittelitt mindre en hva de vet i dag om mopeder (ja, de kan knapt driten de. Sender deg bare en lapp ned til satans vegvesen)
Nei jeg sier det. Hvor vil Norge egentlig?