ble vist ikke noe drekking på meg i hælga nei

Bonnis wrote:Går det virkelig an at en NSR skjærer seg da? Er det ikke kvalitet hele veien uansett om du bytter dyse ved effektanlegg eller ikke?
La vær å svar hvis du ikke har noe bedre å komme medBonnis wrote:Går det virkelig an at en NSR skjærer seg da? Er det ikke kvalitet hele veien uansett om du bytter dyse ved effektanlegg eller ikke?
For å være litt seriøs; Synd det der. Hva var årsaken?
Jeg syns du fortjente det om du er avhengig av sykkelen til og fra fest, men om det ikke er dette som er hensikten forstår jeg din bitterhet.
Unnskyld meg, men jeg kom faktisk med spørsmål og min mening om fyllekjøring.NSR-freak wrote:La vær å svar hvis du ikke har noe bedre å komme medBonnis wrote:Går det virkelig an at en NSR skjærer seg da? Er det ikke kvalitet hele veien uansett om du bytter dyse ved effektanlegg eller ikke?
Jeg syns du fortjente det om du er avhengig av sykkelen til og fra fest, men om det ikke er dette som er hensikten forstår jeg din bitterhet.
snakket ikke om fyllekjøringen, men om det du sa om NSR.Bonnis wrote:Unnskyld meg, men jeg kom faktisk med spørsmål og min mening om fyllekjøring.NSR-freak wrote:La vær å svar hvis du ikke har noe bedre å komme medBonnis wrote:Går det virkelig an at en NSR skjærer seg da? Er det ikke kvalitet hele veien uansett om du bytter dyse ved effektanlegg eller ikke?
Var det bedre det du kom med, smartass?
Smart, Nightfox. Har dessverre ikke erfaring med det, men lykke til skal du likevel ha!
Det var IKKE bare det som stod i innlegget mitt. Klarer du ikke få det inn i skallen?NSR-freak wrote:omg, du er faen meg ikke god i det lille hode ditt du?! Istedet for å komme med så idiotisk innlegg som at hæ,går det an at NSR skjærer seg da? Noe i den duren!
Enig, men jeg orker rett og slett ikke høre på piss fra idioter, derfor jeg forsvarer meg, men jeg er ihvertfall ferdig med denne diskusjonen, så skal ikke svare mer.EvenDeven wrote:Men hold nå kjeft begge to da.. La heller trådstarter få svar på det han trenger svar på.
Bruk msn