RH racing wrote:
har en pocket bike for hånden..men denne gjør 100km/t så bør vurdere noe annet først..og tror neppe mora hans tillater dette mora hans er kjedelig.. hahahaha
Ja det er greitt med noe man kan klare å ta igjen til fots de første gangene
...du får jobbe litt med mor - forklare at det trener opp koordinasjon og sånt
var en tur på byen i går kveld.. tok et par pils med noen kompiser... da jeg skulle krysse over et lyskryss i karl johans gate kom en R6 og kjørte på meg og stakk.. ingen her på forumet vel hehe...blå sykkel... ikke vær redd for å si det.. syns det var en artig opplevelse.. er nok ikke ofte folk blir påkjørt av sykkler sånn,.. hehehe
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
RH racing wrote:var en tur på byen i går kveld.. tok et par pils med noen kompiser... da jeg skulle krysse over et lyskryss i karl johans gate kom en R6 og kjørte på meg og stakk.. ingen her på forumet vel hehe...blå sykkel... ikke vær redd for å si det.. syns det var en artig opplevelse.. er nok ikke ofte folk blir påkjørt av sykkler sånn,.. hehehe
Hehe.. det er nok ikke så ofte, heldigvis. Traff den deg hardt eller?
jo...takk takk...like lykkelig som deg? kan da ikke skjønne hvorfor du er lykkelig...den dattra di ligner mistenkelig på meg..syns du ikke? syns du ikke? syyyyyyyyyns du ikke? hahaha.... du får spøre Thea nå... heheheh
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
heisann du..... går noen rykter om at dere trengte ambulanse på den forige giggen deres? haha, hva skjedde? eller rettere sagt...hva gjorde DU????? hørte du hadde fått bud på 40K?? hahaha. han kan vel ikke være helt seriøs??
men du..kom med detaljer nå da...
Streetracing is not a crime
*det behøver ikke gå fort, bare jeg kjører fra RH Racin*
aner ikke hva du har hørt om den konserten... men er nok best å ikke legge ut detaljer her.. hahaha.
kanskje jeg forteller det en gang på to-mans hånd... hehehe...
*rolig folkens, er ikke så ille som det hørs ut som* ....or is it?
jaja...selv om sykkelen er satt til salgs så har jeg handlet inn noen nye deler... Sotet lyktebeskytter og helsort vindskjer/kåpeglass... får se om jeg får montert dette i morgen og tatt noen bilder.. bestillte dette for lenge siden, men pga treg levering fikk jeg dette nå..så jaja... betalte det jo for lenge siden så bra det i det heletatt kom...