TSX oljetank
-
- MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R
Re: TSX oljetank
Hei du..opsi wrote:Hei. Jeg har en Rieju rs2 matrix.. og jeg finner ikke olje tanken kan noen hjelpe meg ? trenger svar fort. vennligst legg meg til på msn " Scarfi_92@hotmail.com "
Jeg har en RS2 125, og der sitter den bak kåpa(siden av motoren). tror du må skru av høyre kåpedeksel for å komme til

Hvis ikke bør du sjekke under passasjersetet

Re: TSX oljetank
Skal litt til å ta livet av en tsx uansett.. Fulgte ikke med oljetank på min, har kjørt mange tanker på rein 95, og kjørt på høyt turtall.
Har også latt den stå på tomgang mens jeg har vært på butikken i 5/10 minutter, en luftkjølt ped. (Riktig nok på vinteren, men)
Har kjørt uten luftfilter siden det datt av på den første turen, bare rensa ut det verste grumset etter turer i skog og mark..
Har kræsja den på alle mulige måter og aldri ødelagt noe annet en hendler.
Har også latt den stå på tomgang mens jeg har vært på butikken i 5/10 minutter, en luftkjølt ped. (Riktig nok på vinteren, men)
Har kjørt uten luftfilter siden det datt av på den første turen, bare rensa ut det verste grumset etter turer i skog og mark..
Har kræsja den på alle mulige måter og aldri ødelagt noe annet en hendler.