Hvor lenge kjørte dere ca hver dag i timer altså

Håper bare jeg rekker å få inn en slik stor-tur før sesongen tar slutt!

I Facebook kan du ikke surfe og lurkikke på andres profiler. Du må være venn med vedkommende først. Dette fører -for damenes del- til mindre slibrige brev og hentydninger. På Nettby er det jo fritt fram. MySpace vet jeg lite om, men mener det funker mer likt Facebook...Gruzzi wrote:Hva er forskjell på Nettby og Facebook?
Ellers MySpace for den saks skyld?
MySpace har jeg ingen kjennskap til. Det som er artig med Facebook er at man registrerer seg med sitt ekte navn, og dermed kan man søke etter f.eks. tidligere klassekamerater, kolleger o.l. Litt lettere med ekte navn, enn med nick som det er på f.eks. Nettby. Ellers blir det jo en del likt - å holde kontakt med kjentfolk/nye bekjente, melde seg inn i grupper av interesse, legge ut bilder o.l.Gruzzi wrote:Hva er forskjell på Nettby og Facebook?
Ellers MySpace for den saks skyld?
Du kan også browse ukjente folk på Facebook, men ikke om de ikke tillater det. Så du har mye mer muligheter til å sette profilen din privat enn Nettby og lignende. MySpace sliter litt under uryddige glorete profiler og "jeg vil ha flest mulig på vennelista"-syndromet, iallefall sånn jeg ser det.Nettby/blink/myspace/++ er relativt useriøse steder der profiler fyllt av glorete bilder og mange venner på vennelisten man aldri har møtt eller kommer til å møte. Selvsagt kan man være seriøs på sider som dette og, men det generelle nivået er ikke i nærheten av facebook. Før noen klager på min beskrivelse vil jeg påpeke at jeg er selv medlem av ett av de tre overnevnte og dette er min oppfatning av stedet.
Facebook er et nettsamfunn der du registrerer deg med fullt navn, legger deg til på land/jobb/skolenettverk og holder kontakten med folk du kjenner/har mistet kontakten med. Alt (nesten iallefall) du foretar deg i forhold til vennene dine må godkjennes av vedkommende, slik at begge er enige om det. Jeg anser iallefall facebook som å være et ganske seriøst nettsted, og har fått "kontakt" igjen med folk jeg ser sjelden eller har mistet kontakten med.. Man har også mange muligheter for å justere sikkerheten og holde privatlivet sitt privat (eller dele det kun med venner).
Jeg tror dette sier sitt...:Gixxerman wrote:Long Way Round![]()
![]()
![]()