OK, det er full kasko på Rød-sportsteren, regner jeg med, til den prisen..?Den Røde Fare wrote:Betaler 4200 eller noe sånt, for min -86, men den er reg som 883. For 2007modellen skulle de ha 1600 kr mer, men det var før jeg visste det var alarm på den. Har 50% bonus på biken, sjonglerte litt rundt da jeg kjøpte egen bil i høst (var billigere for meg å flytte litt om på bonusene, hadde i utgangspunktet toppbonus på ørtende året)
Vi har to biler, to (snart tre) MCer, innbo pluss reiseforsikring. En reiseforsikring er ofte såpass rimelig at man allikevel tjener på det i forhold til kvantumsrabatt. Vi bruker for tiden If, men har vært innom hos Terra også, helt til If ga oss et bedre tilbud for å få oss tilbake igjen.
Betaler rett under 12.000 i året for to -86 Sportstere, en Mustang -79 og en Corsa GSI -94, samt innbo og reise.
Dvs jeg må regne med noe mer enn Savage'n da. Men tror jeg kutter ut kasko og bare tar ansvar.
Har full bonus på bil jeg også. Full kasko på bil og sykkel, hus og innbo og uføreforsikring. Utgjør 10 - 11.000 i året tror jeg.
Har sagt i et år at jeg skal bytte forsikringsselskap, men det blir bare med tanken...