Haha

Gåtta' banen.. Mer effekt var vel det siste jeg tenkte på da jeg kjørte R1, men jeg kom ikke så langt. Jeg trimma 900 RR'en, og den er det forgasser motor på, og da dysa jeg opp, monterte KN Filter og full eksos. Det gjorde susen det, selv om R1'en min jeg hadde på samme tid blåste greit fra denne. Tror det fort blir dyrt om du skal hente ut veldig mye mer effekt. Det er nok godt mulig å få til en del ekstra ved bytte grenrør, bytte til sportsfilter og kanskje mappe om og bytte dyser? Jeg har en nabo som har en 02 tror jeg som har montert smidd innmat i tillegg(sykkelen bråker herifra til månen hver gang han fyrer opp

), og har visstnok 190hk. Jeg har ikke hatt en efi-sykkel enda, slik at jeg ikke har satt meg inn i det. Ideelt sett demonterer du motoren i filler, monterer smidd innmat, bytter grenrør, montere turbo ( En her på forumet som har R1 med Turbo som sikkert vet langt mer), sportsfilter, dyser om osv, men her snakker vi vel fort 50 lapper+. Da får du EFFEKT, så du sikkert kan nappe opp på hjulet i 5'te gir om du vil

Ellers er vekt som du sier en av de største fiendene, så du kan jo bytte ut plasten din med carbon, montere magnesium felger kanskje. Men det er penger ut av vinduet spør du meg

Kjøp nye 07 R1. Den kan jeg skrive under på leverer varene. Var støl i kjeven hele dagen etterpå pga. Gliset var så bredt mens jeg kjørte. Tror det er en smidigere måte å få en raskere sykkel
Men som denne videoen viser, er R1 med turbo nok hysterisk morsomt :
http://video.google.com/videoplay?docid ... 3686953251
Mvh Martin Ellingsen (
maelling@gmail.com)
Nå:
1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE