RH racing wrote:ingen som tar bilder der nede lengre eller? sånn at vi lappløse kan få følelsen vi og.. hehe
Det ble ingen bilder denne uka, såvidt jeg vet. Boxer tok noen på turen til Nesodden, men ellers hadde ikke jeg med kamera. Attila hadde med, men tok ingen bilder (såvidt jeg vet). Og Shorty var jo ikke der Men vi kan da prøve på nytt til onsdag igjen
Og indianeren:
Synd jeg ikke fikk pratet med deg på Ryen/Grava da. Fikk virkelig ikke med meg at du var der
Last edited by Jeanette on 31 Aug 2007 14:24, edited 1 time in total.
Gruzzi wrote:Er du i Skien hver tirsdag? På dagtid?
Jeg skulle faktisk vært en tur i skien i nærmeste tid (ikke førstkommende uke da men etter det) og da kunne det vært artig å hatt følge?
Skal faktisk i Liegata jeg og.
Veldig hyggelig om vi kan slå følge en tur, ja. Jeg må være på i god tid til å åpne kl. 1000 og stenger kl. 1530. Så det betyr at jeg kjører fra Oslo rundt 0730. Hvis du ikke skal være i Skien hele dagen kan jo felles retur via Vindfjellhytta, evt. med middag, være et alternativ.
Så tidlig???
Kanskje det passer bedre å kjøre sammen på ettermidagen??
Middag får vi nå se på da. Også får jeg høre med familien hvor lenge det går å være borte.
Jeg skal sjekke ut det å reise så tidlig, for skal jeg kjøre om Oslo så må jeg reise kl. 07.00, men tar jeg båten (Bastø) og møter deg på veien et sted, så kanskje jeg kan sove den halvtimen eller noe?
Jeanette wrote:Da har jeg noe å se frem til etter jobb Er vel hjemme nærmere midnatt, og må garantert innom nettet selv om jeg skal på'n igjen kl 7 morgen tidlig
Skal på jobb kl 07.00 også....gjesp.
Men jeg kommer på nett en tur.
Attila, the biker formerly known as Spiti.
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)
ah, ante meg det var noe treff saker på vindfjell.. kjørte nemmelig forbi der en tirsdag for litt siden og så det var mange mc'ere der
det må absolutt prøves ut en tirsdag om ikke lenge.. bor jo is Skien så er ikke lange biten!
Ja, her kommer de få bildene jeg tok før en gjeng av oss dro på tur utover mot Nesodden.
Boxer Wolf tok noen fine bilder der tror jeg.
Han har et stoooort fint kamera, så jeg tok ikke frem mitt.
Attila, the biker formerly known as Spiti.
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)
Attila wrote:Ja, her kommer de få bildene jeg tok før en gjeng av oss dro på tur utover mot Nesodden.
Boxer Wolf tok noen fine bilder der tror jeg.[/img]
Du har vært litt off-line i det siste skjønner jeg. Disse bildene ligger i denne tråden på side 105.