BOSS HOSS!

Prat om tung MC.
User avatar
maelling
Posts: 1403
Joined: 12 Jul 2007 17:21
MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer)
Location: Asker
Contact:

BOSS HOSS!

Post by maelling »

Noen har kanskje med meg stusset over hvorfor alt under 1000 cc omtales som "mopeder" her på forumet. Man kan da lure på hva en motorsykkel er for noe hvis R1 er en moped? Boss Hoss er definitivt ingen moped! For å kjøre/eie en slik bør du veie rundt 120kg+, ha en svær ølvom nok til å huse et par liter øl, ha tilstrekkelig med hår på mage, armer og rygg til å fylle puta di, samt holdninger nok til å prestere å alltid kjøre med en sur mine i trynet :) Man må vel kanskje i tillegg være en av dem som smiler når de fyller bensin, uansett pris på pumpa. If you can't handle the V8, don't buy a Boss Hoss :lol:

Artikler om Boss Hoss:

http://www.motorcyclecruiser.com/roadte ... index.html

http://www.motorcycle-usa.com/Article_P ... cleID=2671

En youtube video av litt dårlig kvalitet:



"If you like burnouts, this is your bike" \:D/
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)

Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
User avatar
Lølle
Posts: 2964
Joined: 29 Apr 2007 23:37
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Re: BOSS HOSS!

Post by Lølle »

tHaWuLf wrote:Noen har kanskje med meg stusset over hvorfor alt under 1000 cc omtales som "mopeder" her på forumet.
Nei.. kan ikke si jeg har sett det. Tror ikke det er en dominerende oppfatning.
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Re: BOSS HOSS!

Post by EvenDeven »

Naaah, moped det der ja.. :roll:
User avatar
esstrom
Posts: 155
Joined: 20 May 2007 16:30
MC: Kjører en Honda Magna 750 94 modell, kjempesykkel med kruttmotor og fine kjøre egenskaper:)
Location: Trondheim

Re: BOSS HOSS!

Post by esstrom »

hmm automatgir? kan godt hende at noen synes at under 1000 er moped, men da er da sannelig det dær en scoooter :)
Gixxerman

Re: BOSS HOSS!

Post by Gixxerman »

Møtte på en slik på vei hjem fra Molde ifjor. Var like ved Gardermoen. Han bare presset seg frem overalt, meg inkludert :lol: Syntes det var litt komisk å se en kar på kanskje 165-170 høy sitte på et slikt monster. Slapp han frem jeg ettersom jeg ville nyte showet :lol:
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: BOSS HOSS!

Post by RH racing »

bakdelen med denne er kø sniking..kommer ikke like lett frem vil jeg tro... og dem drar no sinnsykt mot H ved gasspådrag..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: BOSS HOSS!

Post by NoName »

User avatar
rerell
Posts: 1321
Joined: 26 Apr 2005 08:02

Re: BOSS HOSS!

Post by rerell »

RH racing wrote:bakdelen med denne er kø sniking..kommer ikke like lett frem vil jeg tro...
Jag kommer på flera nackdelar. :-#
User avatar
maelling
Posts: 1403
Joined: 12 Jul 2007 17:21
MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer)
Location: Asker
Contact:

Re: BOSS HOSS!

Post by maelling »

At man bruker V8 i redskapene er ikke ukjent i USA. Her har man V8 i gressklipperen:



V8 selvsagt til å skuffe snø:



V8 til å sage ved:



Man bruker V8 i utegrillen sin for å steke pølser:

http://techepics.com/files/hemi_grill.jpg

Så hvorfor ikke en big block i MC'en sin ? Hadde det ikke vært for god gammeldags jantelov og alergi mot stormannsgalskap i Norge hadde vel flere blant chopper folket hatt en Boss Hoss også her til lands :lol: Ankepunktet er vel at slike sykler for tiden litt politisk ukorrekt, og er garantert ikke gunstig i rushtrafikken nei :) Men en Boss Hoss fanger garantert oppmerksomhet :D
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)

Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
Den Røde Fare
Posts: 968
Joined: 23 Mar 2006 20:45
Location: Bergen

Re: BOSS HOSS!

Post by Den Røde Fare »

Om de har 8 eller færre sylindere, jeg synes nå både Boss Hoss og Valkyriene til Honda(?) som vel har en 6'er(?) er like urstygge.

Men jeg er jo også av den formening at man like gjerne kan kjøpe seg en cabriolet når man kjøper GoldWing og andre slike turbusser og skinnsalonger, som vi kaller dem ;-)

Men det er jo flott at det finnes et tilbud til de som er litt....større av oss :)
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
User avatar
Kjitta8648
Posts: 662
Joined: 09 Feb 2007 23:27
MC: Kawazaki ZRX 1200 R, grønn som seg hør og bør.
Location: Bergen

Re: BOSS HOSS!

Post by Kjitta8648 »

Hva med miljøet da. :-k
http://www.zrxocboard.com/board/index.php

"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno
Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
User avatar
maelling
Posts: 1403
Joined: 12 Jul 2007 17:21
MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer)
Location: Asker
Contact:

Re: BOSS HOSS!

Post by maelling »

Kina åpner et nytt kullkraftverk hver uke. Skulle hele Norges befolkning kjøpt seg en Boss Hoss hver, hadde ikke det hatt en dritt å si for miljøet :) Det er i allefall ikke det som "redder" kloden at vi i Norge kniper igjen og kjører el-mc. Men hadde det vært en Boss Hoss på hvert hjørne, hadde det ikke vært noe spektakulært. Jeg har hittil ikke sett en, men skulle jeg komme opp bak en ville jeg nok kjørt tett bak med luka oppe og glist til go'lyd :D
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)

Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: BOSS HOSS!

Post by Desmo »

Så litt på den snøfresen med V8'er,den var tam til å frese snø. Motorsaga derimot var grym. "Den et tre, å jø, å jø!". :roll: Men jeg skulle likt å se den felle et tre....... :lol:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Endre
Posts: 479
Joined: 29 Oct 2006 10:50
MC: Aprilia RSV Tuono 1000
2003 mod
Location: Drammen

Re: BOSS HOSS!

Post by Endre »

tHaWuLf wrote:Kina åpner et nytt kullkraftverk hver uke. Skulle hele Norges befolkning kjøpt seg en Boss Hoss hver, hadde ikke det hatt en dritt å si for miljøet :) Det er i allefall ikke det som "redder" kloden at vi i Norge kniper igjen og kjører el-mc. Men hadde det vært en Boss Hoss på hvert hjørne, hadde det ikke vært noe spektakulært. Jeg har hittil ikke sett en, men skulle jeg komme opp bak en ville jeg nok kjørt tett bak med luka oppe og glist til go'lyd :D
Helt ening, på verdensbasis har det lite å si hva Norge driver med. Men man kan jo nesten ikke tenke sånn heller. Hvis hele verden hadde tenkt sånn ville ikke vi hatt no sted å leve.. :roll: :)
Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod

X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
User avatar
maelling
Posts: 1403
Joined: 12 Jul 2007 17:21
MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer)
Location: Asker
Contact:

Re: BOSS HOSS!

Post by maelling »

http://finn.no/finn/mc/object?finnkode= ... os=1&tot=1

680k :D

Budsjettalternativ. "Kun" 395k + reg!:

http://www.autodb.no/cgi-bin/mc/detail.pl?nr=1528632

"Lei av å kjøre pocket bike(japse)? Ring!"
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)

Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
Post Reply