
Billigste måte å få kjørt litt på bane?
- moto
- Posts: 475
- Joined: 05 Jan 2007 19:13
- MC: NÅ KTM SMR 450
X -Gsxr 1000 2007
X -Gsxr 1000 2005
X -Gsxr 600 1998 - Location: Nittedal
Re: Billigste måte å få kjørt litt på bane?
hva er innsats egentlig? jeg vet ikke hvor mye den bråker jeg vet bare at det er mye mer en orginalt. hørte på en orginal. var ikke noe lyd fra potta i det hele tatt, kun motor lyd.. er ikke det på min for å si det sånn 

- moto
- Posts: 475
- Joined: 05 Jan 2007 19:13
- MC: NÅ KTM SMR 450
X -Gsxr 1000 2007
X -Gsxr 1000 2005
X -Gsxr 600 1998 - Location: Nittedal
Re: Billigste måte å få kjørt litt på bane?
ok. noen som vet om det finnes noe sånnt til potta mi? eller må jeg kjøpe helt nytt.
sett litt på hel anlegg så lurte jeg på hva er forskjelden på disse? noen som har erfaring med noen av de?
Acrapovic Carbon Komplett 4-2-1 SP
Acrapovic Carbon Komplett 4-2-1 RC
sett litt på hel anlegg så lurte jeg på hva er forskjelden på disse? noen som har erfaring med noen av de?
Acrapovic Carbon Komplett 4-2-1 SP
Acrapovic Carbon Komplett 4-2-1 RC
- Bizcocho
- Posts: 503
- Joined: 11 Jul 2006 18:53
- MC: 2012 Ducati 848 EVO, Termignoni slipon og sotet vindskjerm
- Location: Oslo
Re: Billigste måte å få kjørt litt på bane?
Jeg har Acropovic helanlegg på min og er veldig fornøyd: http://www.akrapovic-exhaust.com/main/p ... tlegal.htmmoto wrote:sett litt på hel anlegg så lurte jeg på hva er forskjelden på disse? noen som har erfaring med noen av de?
Acrapovic Carbon Komplett 4-2-1 SP
Acrapovic Carbon Komplett 4-2-1 RC
v Ducati 848 Evo 2012
x Kawasaki ZX636R 2005
x Suzuki SV650S 2003
x Kawasaki ZX636R 2005
x Suzuki SV650S 2003