Hei.
Hvor kjøper man lakk til motorsykkel? Har en forskjerm jeg kunne tenkt meg å lakke selv, og har funnet noen gode beskrivelser på hvordan dette gjøres her på forumet.
Men usikker på hvor jeg kjøper lakk, har skjønt at biltema o.l. ikke er å anbefale, og det jeg har greid å finne på nettet er i utlandet og blir veldig dyrt.
Fargekoden er forøvrig: NH197M. Karakorum Grey Metallic.
På forhånd takk for all hjelp.
Fredster
Hvor kjøper man lakk til motorsykkel?
- ole m.
- MC: KTM 1290 Super Adventure R - 2021
KTM 400 EXC - 2011
KTM 450 SX-F - 2010
KTM 690 Rally - 2008
KTM 950 Adventure S - 2004
Moto Guzzi Quota 1000 - 1992
Yamaha YZ 490 (T) - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Yamaha IT 490 (K) - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Moto Guzzi V 1000 SP - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Suzuki RM 250 X - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974 - Location: Oslo
Re: Hvor kjøper man lakk til motorsykkel?
Sjekk med disse: http://gul.no/BV-4591
Jeg antar de kan blande farge etter koden din. De har også fargemåler som gjør at de matcher fargene om man tar med seg en prøve opp dit.
Jeg antar de kan blande farge etter koden din. De har også fargemåler som gjør at de matcher fargene om man tar med seg en prøve opp dit.
- Tekumseh
- MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing - Location: Steinkjer
Regner med du også får kjøpt denne lakken på din nærmeste Honda-forhandler, så lenge det er en originalfarge. Dog det koster sikkert flesk...Fredster wrote:Hei.
Hvor kjøper man lakk til motorsykkel? Har en forskjerm jeg kunne tenkt meg å lakke selv, og har funnet noen gode beskrivelser på hvordan dette gjøres her på forumet.
Men usikker på hvor jeg kjøper lakk, har skjønt at biltema o.l. ikke er å anbefale, og det jeg har greid å finne på nettet er i utlandet og blir veldig dyrt.
Fargekoden er forøvrig: NH197M. Karakorum Grey Metallic.
På forhånd takk for all hjelp.
Fredster
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Disse anbefales!ole m. wrote:Sjekk med disse: http://gul.no/BV-4591
Er litt lettere å anbefale lokalt hvis du sier hvor du bor forresten
Takker for gode svar.
Bor i Bergen forresten og har vært i kontakt med lakkspesialisten. De fant ikke fargen, men mulig jeg skal få scannet den inn, så lager de fargen til meg.
Forresten veldig god service og hyggelig betjening, selv om jeg ikke handlet noe. Veldig behjelpelige. =)
Skal sende en epost til billakkspesialisten, kanskje de har akkurat den jeg er ute etter.
Fredster
Bor i Bergen forresten og har vært i kontakt med lakkspesialisten. De fant ikke fargen, men mulig jeg skal få scannet den inn, så lager de fargen til meg.
Forresten veldig god service og hyggelig betjening, selv om jeg ikke handlet noe. Veldig behjelpelige. =)
Skal sende en epost til billakkspesialisten, kanskje de har akkurat den jeg er ute etter.
Fredster
Ser du bor i bergen..
Jeg fekk blanda en farge til bil engang rett i sprayboks fra de som holder til bak dolly dimples på kokstad... Husker ikke hva de het eller noe åsnt, men skal se om de holder til der ennå neste gang jeg putrer forbi.
Jeg fekk blanda en farge til bil engang rett i sprayboks fra de som holder til bak dolly dimples på kokstad... Husker ikke hva de het eller noe åsnt, men skal se om de holder til der ennå neste gang jeg putrer forbi.
Mvh
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
'01 Yamaha XJ900 Diversion
'00 Honda NT 650 Deauville
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST
Før: