Bullshit
Da jeg kræsja, så skrapa jeg haka mi i asfalten og fikk skrubbsår, men det ble ikke ei ripe i hjelmen, den var ikke borti underlaget!
Eneste den var borti bakken var da den ble skjøvet opp i fremkant under slik at haka mi kom i asfalten.
Men selv om jeg var heldig, så er det lurt å bruke skikkelig sikkerhetsutstyr, ting skjer fort!
Jeg hadde ikke planlagt å kræsje, og hadde kjørt mere enn 150 mil før jeg fikk lappen, men det hjalp ikke, for etter jeg fikk lappen small det, og det skjedde iløpet av sekunder, og var ikke engang min skyld, var en bilist som fikk skylda!
Selv om man ikke nødvendigvis selv er en idiot i trafikken, så må man alltid huske på det finnes andre idioter i trafikken..
En annen ting med å kjøre så mye før man får lappen er at man ikke lengre får noe å glede seg til, det blir fort kjedelig når man endelig kan legge fra seg nervøsiteten for å bli stoppet, å kjøre lovlig.
Man blir mye fortere "lei" da.
For min del kjørte jeg også cross i mange år.
Man tjener ikke noe på å kjøre ulovlig, man sitter rett og slett bare igjen og frykter for å få en telefon fra politiet, om at noen har observert deg og kommer med bot og utsettelse.