Gratulasjonene stoppene ikke her!
Gratulerer så mye med den nye kule, tøffe, flotte, supre sykkelen du har av en rød Breva.
Du kler den jammen godt! Og den er jo så flott i rød!
Vet det er fler som smugtitter på Guzzi så vi får se an tiden om det dukker opp fler.
Flotte er de. Gode er de.
Jeg har ikke hatt noe tull med sykkelen min, bortsett fra finishen. Og jeg har kjørt øyeblikkelig 40 000km.
Tredve av de har jeg kjørt på tre sesonger.
Hvorfor kan finishen har blitt slik?
Det er nok fordi jeg har kjørt i salt (tidlig vår) og salt+olje på grusveier (de "vanner" grusveiene så ikke de skal støve så fælt med noe brunt guffe og saltkorn store som hagl.

)
Ellers har den stått under bjørketre i ca 9 måneder, hvor jeg hadde svare strevet med å forsøke å bli kvitt kvae eller hva fra treet, og fugledritt... Gikk nok litt FOR hardt ut over setet ja. Til og med kjørebuksen tok skade.
Men jeg regner ikke med at du skal få samme problem.
De har muligens også sett at lakken på enkelte deler burde holde lenger så det ser annerledes ut på de to siste modellen, inkl din.
Men nå har vi fått garasje og plass til å mekke på syklene i vinter. Har planer om å lakke opp igjen sykkelen på visse plasser. Kanskje legge på litt carbon også?
Tror det kan bli tøft.
Men uansett finish, så kompenserer alt det andre med sykkelen for den litt dårlige finishen, så det skal mer til før jeg bytter.
Jeg tror - som meg - at du kommer til å få mange hyggelige stunder på denne sykkelen her, i mange år fremover.
Et riktig så godt valg!