De uskrevne reglene for å hilse på andre MC`er

Prat om tung MC.
Attila
MC: '98 Yamaha YZF R1
Bil: '01 Mercedes Benz C200 Kompressor:)

Re: De uskrevne reglene for å hilse på andre MC`er

Post by Attila »

Lølle wrote:
Pollti wrote:Nå skal jeg bare ha meg frabedt påstander om at Tyskland kom på 2dre plass ! For det var nemlig Italia som gav opp først.
Man skal ikke undervurdere usakeligheters betydning for en god diskusjon - som raskt kan ødelegges av fakta! Derfor er det gledelig å se en slik misforståelse - og jeg iler til for å villede. For det første; Italia må da få sisteplassen som ga seg først. Nipponsoldatene ga seg vel sist etter at onkel sam så raust delte nyvunnen viten om fisjonsenergi. Ikke bland den spanske borgerkrig inn i WWII.
Så til et viktig poeng; Det deles ikke ut sølvmedaljer i krig - gammelt ordtak fra Forsvaret.
Off topic? - I would say so... 8)
=D> =D> =D>
Attila, the biker formerly known as Spiti.
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)
Image
ErlingSG

Post by ErlingSG »

Vet ikke om det er annerledes der dere bor, men jeg blir iallefall hilst på av alle om det være seg riskoker eller harley :)
maelling
MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer)

Post by maelling »

:-#
Last edited by maelling on 06 Aug 2007 20:37, edited 2 times in total.
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)

Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
Attila

Post by Attila »

Litt skivebom der, men greit nok.....
Det er klart at om man er ihuga HD kjører og elsker alt amerikansk og USA's store inntog som stormakt. (WWI og WWII)
Og Japse sykkler er kamikaze fartøyer.......ja, da er det uaktuelt for noen og hilse på dem.

Hells Angels var jo opprinnelig en gjeng med ex-piloter som hadde ett sug etter spenning etter krigen.
De var sosialt sett "outcasts".

Kunstskole teorien din tror jeg ikke noe på....tror heller det faktum at han Hitler fikk en skuddskade i skrittet kan ha vært en medvirkende årsak til hans vrede mot verden. En tråd du kan starte muligens? :lol:
Image
Pollti

Post by Pollti »

tHaWuLf wrote:
Pollti wrote:Tror jeg venter på konklusjonen jeg..

Jeg konkluderer med at jeg ikke bryr meg en døyt om gammel, utrangert politikk egentlig. Også hilser jeg på alle 2 hjulinger untatt syklister. På vei hjem i dag så møtte jeg en blå Varadero tror jeg det var. Det er den gladeste hilsingen jeg har fått noen gang. Armen høyt i været og ivrig vinking med venstre lanken. Han koste seg nok i solen og fint vær den sjelen. De vinket i bilene bak også så jeg. Artig med folk som gjør folk rundt seg glade. \:D/
Attila

Post by Attila »

Støtter den, jeg vinker, så får alle andre gjøre hva de vil. ;-)
Image
Simen H

Post by Simen H »

:smt039 :smt039 :smt039 Jeg vinker og vinker, og jeg får alltid ett eller annet vink tilbake :smt039 :smt039 :smt039
Kjitta8648
MC: Kawazaki ZRX 1200 R, grønn som seg hør og bør.

Post by Kjitta8648 »

:smt039
http://www.zrxocboard.com/board/index.php

"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno
Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
Babelfisken

Post by Babelfisken »

Pollti wrote:
tHaWuLf wrote:
Pollti wrote:Tror jeg venter på konklusjonen jeg..

Jeg konkluderer med at jeg ikke bryr meg en døyt om gammel, utrangert politikk egentlig. Også hilser jeg på alle 2 hjulinger untatt syklister. På vei hjem i dag så møtte jeg en blå Varadero tror jeg det var. Det er den gladeste hilsingen jeg har fått noen gang. Armen høyt i været og ivrig vinking med venstre lanken. Han koste seg nok i solen og fint vær den sjelen. De vinket i bilene bak også så jeg. Artig med folk som gjør folk rundt seg glade. \:D/
Høres omtrent ut som det utdrikkningslaget vi hadde med på tur. 6 søte jenter rundt 20 som skulle på MC tur som pasasjerer. "Ja, også hilser vi på andre motorsyklister" sa jeg. Gliste godt når passasjeren veivet med hele armen i god tid både før og etter passering av hver MC vi møtte :)
Cheron
MC: Yamaha Thunderace 1000R 2000 modell

Post by Cheron »

Jeg hilser på alt som ser ut som motorsykkel :) Fælt med disse mopedene som ser ut som R sykler. Men so? Hyggelig å spre litt glede rundt seg :)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Cheron wrote:Jeg hilser på alt som ser ut som motorsykkel :) Fælt med disse mopedene som ser ut som R sykler. Men so? Hyggelig å spre litt glede rundt seg :)
Ja hehe derfor jeg har begynt å hilse litt senere enn vanlig så jeg får sett ann doningen :lol:
Joachim

Post by Joachim »

Skjønner ikke at det er noe problem å hilse på en moped :roll: Er det et nederlag å ta feil og hilse på en 50-kubikks Aprilia?

Mopedføreren blir jo sikkert kjempeglad for å bli hilset på av det "store gutta".
- Triumph Daytona T595, 1998-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
Attila

Post by Attila »

Hilser på de som hilser til meg.
Alle som en, er jeg opptatt med kløtch og brems, nikker jeg.
Ren skjær høflighet kalles det.
Image
Pollti

Post by Pollti »

Hilser på alle untatt den dusten ned i gata som har 2 passasjerer på den gule og svarte cross mopeden sin. Også hilser jeg ikke på den super motarden som kjører forbi heimen på bakhjulet i 80 km i 40 km sone. Ellers prøver jeg å være snill og grei selv om jeg skulle være litt grinete. Her om dagen tok jeg igjen ei ung jente på scooter som viftet iherdig da jeg kjørte forbi. Bremset ned, ut til venstre og signaliserte at hun burde stoppe-jeg trodde Fattigmanns Sykkel led av noe alvorlig jeg som hun så i speilet. :shock:
Neida og heldigvis ! Hun var bare så hoppende glad for at hun hadde fått moped og moped lappen samme dag hun =D> Men en Bieffe og AGV hjelm klem er ikke behagelig egentlig. En må jo glede seg over sånne glade mopedister syntes jeg \:D/ Møter henne hver dag og vi hilser hver gang.
serf

Post by serf »

Dagen etter jeg hadde tatt lappen (den 19 august) var jeg selvsagt ute og kjørte mye :D Og jaggu traff jeg ikke på onkel politi som hilste høflig der han kjørte forbi... sånt er hyggelig! Vet ikke om han var ute og kosekjørte (var veldig bra vær) eller skulle se etter om noen kjørte for fort opp over nordsetervegen. Litt gøy og møte på en siden man ser ikke de så ofte på Lillehammer.

Hilsen en 22 åring med rimelig ferskt førerkort 8)
Post Reply