Alas wrote:Hmm, la meg gjette... Denne daten, det er vedkommende som kanskje skulle være med deg på Grava på onsdag, men som ikke kunne fordi vedkommende skulle jobbe. Men så fikk vedkommende fri og du "fikk plutselig dårlig tid"...
Oi, dette var nesten skummelt å lese, hvilken spåkule er det du leser i?
Men joda, du har nesten helt rett! Han skulle være med på Grava om han var hjemme tidsnok fra jobb. Det var han ikke, og jobbet litt utover kvelden, men så dro jeg for å møte ham da han kom hjem på kvelden. Så da ble det plutselig dårlig tid
Attila, Gruzzi, RH, Shorty, Ulvinnen, hansp og Gorgeous: Takk for fine ord, hihi! Jeg gleder meg masse! Så ham på skogen i dag også, fikk vinka til hverandre da vi kjørte forbi med sykkelen til Night Rider bak på hengeren

Drøye 4 timer igjen til vi møtes nå
Har altså vært og hentet sykkelen til Night Rider på skogen i dag, det var ikke noe problem. Jo lenger inn mot banen vi kom jo bedre informert var vaktene om oppdraget vårt, så vi fikk lirket oss inn mot depotet der sykkelen stod bak en gatebil-trailer. Med hjelp av en Falck-fyr fikk vi tak i ei skinne til å få sykkelen opp på hengeren; vi fikk stroppet den fast og sett litt på den. Ble til at vi tittet litt rundt på bilene når vi først var der også, men vi dro tilbake etter en times tid. Nydelig vær da, så det var en fin tur. Vel hjemme her på Langhus fikk vi spylt av sykkelen, Thomas hentet bilen sin hos meg, og så fikk vi etter litt strev lirket den av hengeren på ei provisorisk skinne i garasjen hjemme hos ham. Noen bilder fra i dag:
Nå må jeg skynde meg opp på barneskolen for å stemme ettersom jeg ikke rekker det i morgen. Så blir det å få i seg noe mat, kjøre til Alnabru og kjørte halvannen times løp i gokartkonkurransen, hjem for å freshe meg opp litt, og så er det 'date'. Fin helg det her