Setter pris på svar

Hvor mange ganger skal jeg si det? Den går ikke fortere om du tar CDI "sperra"!olsen.no wrote:en kompis sin nsr går i 160, med uplombert cdi
Hva snakker du om? Går fortere med fullpower cdi eller kuttet i forhold til plombert!! Og nei, den går ikke fritt etter 7000 uansett.Mantis wrote:Hvor mange ganger skal jeg si det? Den går ikke fortere om du tar CDI "sperra"!olsen.no wrote:en kompis sin nsr går i 160, med uplombert cdi
Er jo bare et dipp på et vist turtall for å ikke sleppe ut så hinnsides med forrurensinger det. Med en gang den har bikket 7000 (?) løper den fritt så den vil.
får bedre fart jo!Mantis wrote:Hvor mange ganger skal jeg si det? Den går ikke fortere om du tar CDI "sperra"!olsen.no wrote:en kompis sin nsr går i 160, med uplombert cdi
Er jo bare et dipp på et vist turtall for å ikke sleppe ut så hinnsides med forrurensinger det. Med en gang den har bikket 7000 (?) løper den fritt så den vil.
Min er ikke den raskeste. 150 på sletta(hva jeg har av trim står på høyre side av innleggene mine). 160 i nedoverbakke på maks turtall. Bruker 140 dyse.TomNSR02 wrote:ok.. Arrow ser fett ut, og mange sier det er bra skjø... men hvor fort går den med Jolly moto da? og hvilken dyse bruker du?