Shortybebeh wrote:Hehehe. Knalle bilder! Men det er da bare en uskyldig liten blomsterflue!?
SVART/GULT/SVART/GULT.......det er naturens varsels tegn!
Det holder for meg.
"Story'en" er bedre med en veps enn en skarve flue?
Uansett så kan fluer bite også!
Attila, the biker formerly known as Spiti.
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)
Siden jeg ikke kommer på grava på onsdager mer denne sesongen så håper jeg flere fra forumet vil holde meg med selskap på de få søndagene som er igjen.
Bare så j*** synd at jeg har en fotojobb neste søndag..
Men men.. Hvem vet hva neste helg bringer, med slikt et ustabilt vær!?
Er i hvertfall kjempeglad for at jeg fikk møte Attila og traff kjente på grava i dag, og fikk noen å kjøre med! Er ikke like moro å kjøre helt alene når man verken er kjent eller erfaren!
Shortybebeh wrote:Hehehe. Knalle bilder! Men det er da bare en uskyldig liten blomsterflue!?
Det holder for meg.
Hehe.. ja, storyen er bedre med veps! Da blir det med ett veldig skummelt!
Var vel ikke en spurveflokk, men en vepseflokk du kjørte gjennom i dag Gruzzi!?
Freddie wrote:Var en liten tur innom Grava i dag jeg også. Svingte innom siden jeg var i nærheten. Tror klokka var sånn halv fire - fire. Så ingen kjente fjes fra forumet så det ble en kort visitt. Kjørte videre rundt Hurumlandet og tok en matbit i Holmsbu. Skulle vært litt tidligere ute, så kunne jeg kanksje kasta meg med på turen deres.
Vi kjørte også tur på Hurumlandet i dag og tok en matbit på Holmsbu. Synd at vi ikke støtte på hverandre. Vi var vel på Holmsby ca 14:00 - 14:30.
Jeg var nok litt senere enn dere ute i løypa. Var i Holmsbu rundt 5 tenker jeg.
Siden jeg ikke kommer på grava på onsdager mer denne sesongen så håper jeg flere fra forumet vil holde meg med selskap på de få søndagene som er igjen.
En av fordelene med å dra dit på søndager er åpenbar: Man får sitteplass. Blir det pent vær på helgene utover, så kan vi sikkert ta turen innom Grava vi også. Veldig hyggelig å kombinere en MC-tur med det sosiale.
Det holder for meg.
Hehe.. ja, storyen er bedre med veps! Da blir det med ett veldig skummelt!
Var vel ikke en spurveflokk, men en vepseflokk du kjørte gjennom i dag Gruzzi!?
Dette var du ikke flink til Shorty....
Fluer = Veps
Spurver = Hauk.......Ørn er også bra.
Jeg sovna mitt i jobben her og skulle legge meg jeg nå. Jeg jobber faktisk fra sengen i dag, så veien til puta er meget kort.
Og ja, jeg trenger søvn, noe noen sikkert har registert ut fra tidsrommet jeg pleier å skrive innlegg.
Men så var jeg så dum å lese innleggene her, spesielt de fra Attila, og Shorty, så nå ler jeg så jeg griner!
Må legge meg på våt pute jeg i natt...
Og det er din skyld, Attila. Du får komme å skifte på hodeputa mi!
Gruzzi wrote:Jeg sovna mitt i jobben her og skulle legge meg jeg nå. Jeg jobber faktisk fra sengen i dag, så veien til puta er meget kort.
Og ja, jeg trenger søvn, noe noen sikkert har registert ut fra tidsrommet jeg pleier å skrive innlegg.
Men så var jeg så dum å lese innleggene her, spesielt de fra Attila, og Shorty, så nå ler jeg så jeg griner!
Må legge meg på våt pute jeg i natt...
Og det er din skyld, Attila. Du får komme å skifte på hodeputa mi!
Coffie, tea or me?
Spådd fint vær på onsdag, jeg får 4'000,- i stipend i morgen/onsdag=Grava på onsdag?! Flere som skal? Møtes og kjøre sammen? Skummelt å komme på Grava aleine :oops:
Kjører fra Raufoss, om Lygna/Gran og videre nedover (til Oslo..? ) og til Grava Kunne trengt en guide fra litt før Oslo og fram Eller, klarer det vel om jeg har goooood tid og kartbok
Jeg er sikker på at om du finner Esso-stasjonen på Ryen litt før 1800 så treffer du folk herfra. For min del så er dette en bridgekveld så jeg kommer ikke.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino