På tross av at forgasseren er litt feiljustert nå så dro den hurtig opp i fart (hurtigere enn hondaen) og hadde 100 på flata med den det lille stykket jeg kjørte, og lyden fra det avsagde eksosanlegget mitt er NØDT til å være høy, for en unge i 10-12 års alderen som jeg passerte på turen da jeg dro på litt stoppet opp i veikanten og holdt seg for ørene.
Firtakts endunker med HØY kompressjon og åpent eksosanlegg er tingen!
Så til uka har jeg lyst til å hente prøveskilter til den så jeg lovlig kan kjøre en hel dag rundt på den

(prøvekjørte den bare for å sjekke at alt fungerte, slik at jeg ikke henter meg prøveskilter og så blir sykkelen stående likevel vet dere, vet det er galt, men men..)
Ulempen med et slikt eksosanlegg er at man når man kommer hjem må kjøre saaaaakte på tomgang såvidt sykkelen drar eller stoppe motoren for ikke å irritere alle naboene rundtom
