Etter å ha kommet àjour med andre tråder her på forumet er det vel på sin plass med en liten oppdatering her også.
Det ble ingen date på søndagen, men ganske tidlig i går fikk jeg en søt melding der han beklaget så mye for at han hadde sovnet, og at vi får prøve å treffes denne uka. Dette gledet meg selvfølgelig, for selv om jeg liker å tenke positivt så var det ikke noe moro å sitte her hjemme søndagskvelden og ikke vite hva som kom til å skje. Vi har ikke avtalt noe nytt ennå; tror det får bli helt på sparket ettersom begge jobber mye denne uka.
Ellers skjer det ikke så himla mye i Jeanette sin verden. I går dro jeg rett fra skolen til jobb, og var hjemme ca 0015 i natt etter å ha vært på farta siden 0715 i går morges. Lang dag, kan man si. Skulle egentlig ha jobbet i kveld også, men en nyansatt har gått inn i skift, og da ble det jammen meg fri - så 'trist'. Angret litt på ekstravaktene jeg satte meg opp på da jeg våknet i går morges, men med fri i dag skal jeg overleve uka.
Jeg har selvfølgelig fri i morgen, så jeg får dratt på Grava, og så blir det kveldsjobbing torsdag og fredag igjen. I helga jobber jeg også, men da dagvakter - behagelig. Må få kjørt noen mil en dag snart også, så jeg får utnyttet det flotte høstværet til sitt fulle