Er dette en "fornuftig" oppgradering? '
Vil jeg merke forskjell?
Ville du har kjøpt dem?
Fant noen rimelige saker på ebay nemlig. Det er noen Goodridge slanger, men med "zinc-plated fiittings" stedet for "stainless steel fittings", har dette noe å si?
Prisen ble ikke mer enn 5-600 ink frakt og moms, så det er ikke så veldig dyrt igrunn, men liker ikke å kaste penger ut av vinduet.
Og er dette noe jeg kan montere selv?
Mvh og takk for svar.
Stålomspunne bremseslanger??
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Re: Stålomspunne bremseslanger??
Kan iallefall monteres selv.. Har hørt av andre at du får litt mer respons på bremsene, men den største effekten merker du nok på bane da de ikke utvider seg like mye som vanlige når bremsene går varme..
ligger flere tråder om dette hvor man har dypt diskutert dette her.. bare søk litt.
selv anbefaller jeg sånne slanger... mye mere kontroll med hendelen...
selv anbefaller jeg sånne slanger... mye mere kontroll med hendelen...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
- Alas
- MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Sjekket litt og fant vel bare ut at det er to sider av saken. Men men, hadde jo vært kjekt å bytte bremsevæske og kanskje. Og blå bremseslanger hadde gjort seg...
Har tittet litt på rene SV-forum og det er mange som bytter og er godt nøgd der.
Er uansett lenge til vinteren.
Har tittet litt på rene SV-forum og det er mange som bytter og er godt nøgd der.
Er uansett lenge til vinteren.
Skaffer Super-Blue Racing ATE bremsevæske jeg
bare si i fra på PM

kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
- Alas
- MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Jeg leste om det i en tråd jeg fant, blå hadde jo passet bra på sykkelen min det
Sender deg en PM om det blir aktuelt jeg.

Sender deg en PM om det blir aktuelt jeg.
flere her som har kjøpt av meg...selv bruker jeg dette på alt jeg har og er meget fornøyd.. aldri hatt koking verken på bane eller vei...