Mc-LÃ¥n

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
lassie
Posts: 865
Joined: 01 May 2005 00:17
MC: 08 HD Fat bob
Location: akershus

Re: Mc-LÃ¥n

Post by lassie »

Ja, for blind vold er jo så forbanna tøft...kjøtthuer.

Men til saken, bankene ser jo dette som en usikkerhet, logisk nok. Kausjonist er nok veien å gå.
Det hjelper ikke at du sier du skal dimme, det er ikke sikkert nok. Stress med å få komme inn på sesjon, dim, og få lån.
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Re: Mc-LÃ¥n

Post by Kriz »

Sa ikke noe om blind vold.. uansett så gjør ikke et slag så jævli mye skade hvis noen er drita husker de det kanskje ikke dagen etter en gang..
User avatar
Endre
Posts: 479
Joined: 29 Oct 2006 10:50
MC: Aprilia RSV Tuono 1000
2003 mod
Location: Drammen

Re: Mc-LÃ¥n

Post by Endre »

Nei, det gjør jo saken mye bedre.. Dummere måte å slippe unna militæret fins vel ikke..
Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod

X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
User avatar
speedfreak
Posts: 399
Joined: 27 Jan 2007 17:56
MC: 00`mod Yamaha YZF R6.
88`mod Yamaha RD 350 LC YPVS F2.
86`mod Yamaha RD 125 Lc YPVS.
55`mod Jawa CZ 150.
Location: Øyno

Re: Mc-LÃ¥n

Post by speedfreak »

Jølpe meg da!!!!
Mannen spør etter hjelp med et lån å nesten alle klager å rakker ned på han for at han ikke vil i militæret?? tåpligt er ikke det da!!
Jeg har selv dimmet uten å ha en skade på kroppen, frisk å rask som folk flest. Å vil kalle forlovet,leilighet å god jobb sammen med lit "dårlig" sosial trivsel/arbeid en god grunn til å dimme når man er 21år.
Er nøyaktig samme tingen jeg dimma på siden det var usikkert om jeg hadde jobben når jeg var ferdig i militæret, ny etablertmed lån og jeg var 22år, ikke 18 som aller fleste er når de ska i tjeneste.

men på låne delen.. ser ikke problemet her, de kan vel ikke nekte deg lån trodde jeg. men har du søkt andre plasser som hos Elcon,GE bank+++?? er ofte de er mye flinkere å jhjelpe, å slett ikke alltid dyrere.
Det er bedre å kjøre i 80 på felgen en å kræsje i 180 med elgen!!

UPonONE
User avatar
Furre
Posts: 518
Joined: 26 Apr 2005 12:40
MC: MV Agusta F4
Location: Oslo

Re: Mc-LÃ¥n

Post by Furre »

Elcon ig GE moneybank har jo aldersgrense, for nore tull, tjener like mye nå som 1-2-3 år fremover i tid men takk for støtten folks, skal til rådgivning imorgen så får håpe det ordner seg, jeg gir beskjed om utfallet.
User avatar
Tekumseh
Posts: 2094
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Re: Mc-LÃ¥n

Post by Tekumseh »

En liten kommentar til denne bare:
Kriz wrote:Sa ikke noe om blind vold.. uansett så gjør ikke et slag så jævli mye skade hvis noen er drita husker de det kanskje ikke dagen etter en gang..
Et slag kan føre til at den som blir slått faller bakover, slår hodet i asfalten/kantstein og dør av det. Da får du noen år bak murene, og det er værre i forhold til banken, enn et år i "Forsen."!!!!!!

Hvilken holdning er det folk har til vold? Håper det var spøk, og at jeg dumma meg ut og gikk rett på....

Lykke til med lån, Furre!!! :)
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Re: Mc-LÃ¥n

Post by Kriz »

var vel egentlig en spøk men da du ikke tok'n så følte jeg for å kverulere.. selvfølgelig er det tusen andre lettere grunner å slippe unna på.. :)
User avatar
Jarle
Posts: 2836
Joined: 02 Jul 2006 13:57
MC: Antall km i 2012: 997
Contact:

Re: Mc-LÃ¥n

Post by Jarle »

Må vel komme an litt på banken dette... fikk jo huslån i nordea før jeg hadde vært i militæret og var ikke engang prat om jeg hadde vært inne eller ikke...
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
User avatar
Lølle
Posts: 2964
Joined: 29 Apr 2007 23:37
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Re: Mc-LÃ¥n

Post by Lølle »

speedfreak wrote:de kan vel ikke nekte deg lån trodde jeg.
Image
Image
Image
Gixxerman

Re: Mc-LÃ¥n

Post by Gixxerman »

hehe det er ingen menneskerett å få lån. ;-)
User avatar
speedfreak
Posts: 399
Joined: 27 Jan 2007 17:56
MC: 00`mod Yamaha YZF R6.
88`mod Yamaha RD 350 LC YPVS F2.
86`mod Yamaha RD 125 Lc YPVS.
55`mod Jawa CZ 150.
Location: Øyno

Re: Mc-LÃ¥n

Post by speedfreak »

Lølle wrote:
speedfreak wrote:de kan vel ikke nekte deg lån trodde jeg.
Image
Okei, det der var jo sakelig komentar :roll: gammel er vi da? 12...
Les skikkelig før du komenterer slike sykt gode komentarer som det der, det jeg mente er at tjener man +/- 300 000,- i året ,er 21 år, har fast å stabil jobb og har leilighet som nevnt ser jeg ikke problemet, for da har han sikkrhet til en viss grad, god normal inntekt derfor ser jeg ikke hvorfor de kan nekte han lånet pga militæret. jeg har nå brukt Elcon siden jeg var 21 selv uten problemer med både bil å mc lån, så tror ikke det at de er verst å ha med å gjøre ..
Det er bedre å kjøre i 80 på felgen en å kræsje i 180 med elgen!!

UPonONE
User avatar
Lølle
Posts: 2964
Joined: 29 Apr 2007 23:37
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Re: Mc-LÃ¥n

Post by Lølle »

speedfreak wrote:
Lølle wrote:
speedfreak wrote:de kan vel ikke nekte deg lån trodde jeg.
Image
Okei, det der var jo sakelig komentar :roll: gammel er vi da? 12...
Les skikkelig før du komenterer slike sykt gode komentarer som det der, det jeg mente er at tjener man +/- 300 000,- i året ,er 21 år, har fast å stabil jobb og har leilighet som nevnt ser jeg ikke problemet, for da har han sikkrhet til en viss grad, god normal inntekt derfor ser jeg ikke hvorfor de kan nekte han lånet pga militæret. jeg har nå brukt Elcon siden jeg var 21 selv uten problemer med både bil å mc lån, så tror ikke det at de er verst å ha med å gjøre ..
Start på toppen igjen... det er nettopp det de gjør.
Ikke bli for sår da, jeg synes det er morsomt når du tror noen ikke kan nekte å låne bort penger til en som med stor sannsynlighet vil miste inntekten. :D
Image
Image
Gixxerman

Re: Mc-LÃ¥n

Post by Gixxerman »

Veldedighetsbanken :)
User avatar
mekkern
Posts: 5149
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Mc-LÃ¥n

Post by mekkern »

det er a/s norge det V/norske politikere
User avatar
Furre
Posts: 518
Joined: 26 Apr 2005 12:40
MC: MV Agusta F4
Location: Oslo

Re: Mc-LÃ¥n

Post by Furre »

Gode nyheter, eneste jeg trenger å få gjort nå, er å få sendt en bekreftelse fra firmaet mitt angående brutto årsinntekt og få skrevet kontrakt. \:D/ Militæret var null stress, problemet lå i at opplyningene tinghuset hadde var gamle, så måtte bare sende inn ny info.
Post Reply