
TL1000R?
Re: TL1000R?
Historie ? ahh cut the crap =] Handler personlig av egne preferanser og ønsker 

- quantumduck
- Posts: 247
- Joined: 25 Aug 2006 13:20
- MC: Hayabusa
- Location: Nesodden
Re: TL1000R?
Spørs veldig hva du legger i "originalt" da ... den norske versjonen er elektronisk begrenset til 106HK. Men "originalt" har den vel 126HK elns, mener å huske det meste av salgsmateriale presenterte den med 126hk i fjor. Akkurat hvorfor vet jeg ikke, muligens for å klare noen utslippskrav kanskje. Fom K6 er visstnok motorkarakteristikken litt mer tilsvarende TL'ene grunnet endret kamvinkel, men de selges fortsatt begrenset til 106HK, så du får vel da akkurat det samme på topp og litt mindre i bånn?lassie wrote:SV1000S har vel 106 hk orginalt....2007 modellen...
På TL'ene er rotasjonsdemperen bak et svakt punkt, selv om det neppe er et problem utenfor bane. Motormessig er det SV1000S som er arvtageren (selv om den er mindre hissig). Utseendemessig minner TL1000S mye om Sv650S fra før 2003. Fin sykkel, får noen nostalgiske kommentarer på min SV fra folk som har hatt TL tidligere, så for mange er det kanskje en sykkel man har valgt å gå bort fra, men ikke uten anger ... ?
Re: TL1000R?
Niiice, lyden er halve opplevelsen...

01' Honda VTR SP-1
99' Ford Mondeo 2,0 GHIA - Solgt.
91' Ford Sierra 2,0 DOHC
Bilmekaniker/Tekniker
99' Ford Mondeo 2,0 GHIA - Solgt.
91' Ford Sierra 2,0 DOHC
Bilmekaniker/Tekniker