Min sin bloggings

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Gorgeous
Posts: 1772
Joined: 06 Feb 2007 20:54
MC: Suzuki DR-Z 400 SM
Location: Her

Re: Min sin bloggings

Post by Gorgeous »

Ja det blir jo som å begynne på nytt igjen med dataopplæring.. men har hørt med fler som har hatt begge og de sverger til mac..
Team PINK
Image
Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
Gixxerman

Re: Min sin bloggings

Post by Gixxerman »

De fleste bytter grunnet de hater Bill Gates av en eller annen merkelig grunn. Ja han driter penger, men det er det mange andre som gjør, og dét driter JEG i :lol: Jeg bruker windows fortsatt og kommer til å bruke windows i lang tid grunnet at jeg kan en del som tar lang tid og lære, og at det er mest programmer osv osv til.
Mye kødd med windows sier de fleste, men som oftest er det faktisk brukerfeil. Har sett på enkelte venner og familiemedlemmer håndtere en PC, og det er ikke så vanskelig å skjønne at mange mener det er kødd med windows når jeg ser på dem og flirer :roll: :lol:
rolf76
Posts: 172
Joined: 26 May 2006 18:45
MC: 00 Honda CBR1100XX
X 02 Ducati 998
Location: Tønsberg
Contact:

Re: Min sin bloggings

Post by rolf76 »

Jeg regner med at det blir Mac, neste gang. Av den grunn at jeg vil prøve noe nytt. Og det går jo fremdeles ann å bruke programma til Vesleblaut på den.
User avatar
Gorgeous
Posts: 1772
Joined: 06 Feb 2007 20:54
MC: Suzuki DR-Z 400 SM
Location: Her

Re: Min sin bloggings

Post by Gorgeous »

rolf76 wrote:Jeg regner med at det blir Mac, neste gang. Av den grunn at jeg vil prøve noe nytt. Og det går jo fremdeles ann å bruke programma til Vesleblaut på den.

Hehe akkurat..
Team PINK
Image
Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
User avatar
Mantis
Posts: 4226
Joined: 30 Jul 2006 02:16
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
Location: Ã…lesund

Re: Min sin bloggings

Post by Mantis »

Gorgeous wrote:ÅÅÅh.. skal ha meg ny laptop.. så er valget.. PC eller MAC!? Heller litt mot mac nå.. litt lei av windows for å si det sånn.. Hmmm :-k
Mac Mac Mac!!
Apple eier jo alt som heter microsoft! Min neste blir en slik http://www.eplehuset.no/produkt/15_mac- ... -core.aspx har en i klassen som kansje skal selge, mulig jeg kjøper den.

http://www.eplehuset.no/produkt/694_mac ... 24ghz.aspx Her snakker vi heavy laptop :twisted: Er bare denne du mangler nå, så har du tatt kransekaka fra meg såfall.
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Min sin bloggings

Post by supermons »

Skjønner meg ikke på alle som absolutt skal ha mac? Hmm.. Skulle jeg kjørt noe annet enn windows så blir det linux her i gården..

Har forresten glemt å kommentere at bildet av begge syklene dine var veldig kult! :) Heldig du..
User avatar
Gorgeous
Posts: 1772
Joined: 06 Feb 2007 20:54
MC: Suzuki DR-Z 400 SM
Location: Her

Re: Min sin bloggings

Post by Gorgeous »

Mantis wrote:
Gorgeous wrote:ÅÅÅh.. skal ha meg ny laptop.. så er valget.. PC eller MAC!? Heller litt mot mac nå.. litt lei av windows for å si det sånn.. Hmmm :-k
Mac Mac Mac!!
Apple eier jo alt som heter microsoft! Min neste blir en slik http://www.eplehuset.no/produkt/15_mac- ... -core.aspx har en i klassen som kansje skal selge, mulig jeg kjøper den.

http://www.eplehuset.no/produkt/694_mac ... 24ghz.aspx Her snakker vi heavy laptop :twisted: Er bare denne du mangler nå, så har du tatt kransekaka fra meg såfall.


Blir nok en Macbook pro i såfall, men ikke 17" skjerm.. den er så sinnsykt stor til å være en bærbar.. Må bli 15.4"
Team PINK
Image
Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
User avatar
Gorgeous
Posts: 1772
Joined: 06 Feb 2007 20:54
MC: Suzuki DR-Z 400 SM
Location: Her

Re: Min sin bloggings

Post by Gorgeous »

demons wrote:Skjønner meg ikke på alle som absolutt skal ha mac? Hmm.. Skulle jeg kjørt noe annet enn windows så blir det linux her i gården..

Har forresten glemt å kommentere at bildet av begge syklene dine var veldig kult! :) Heldig du..
Hehe linuxhore.. neida ;) Jeg får nå prøve Mac.. Kanke si at jeg ikke liker noe før jeg har prøvd!
Team PINK
Image
Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
User avatar
Baron von Waffel
Posts: 3477
Joined: 15 Feb 2007 19:21
MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Location: Oslo, Dal

Re: Min sin bloggings

Post by Baron von Waffel »

Min første datamaskin var en MAC. Men siden jeg har jobbet i det offentlige har det vært enklest å ha det samme hjemme som på jobb. Enklere å bare skjønne en tankegang. Derfor har jeg brukt Windows.

Men egentlig er det nok MAC jeg har mest lyst på. Ikke minst fordi den ikke blir angrepet av mer enn 2 forskjellige virus.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Min sin bloggings

Post by supermons »

Gorgeous wrote:Hehe linuxhore.. neida ;) Jeg får nå prøve Mac.. Kanke si at jeg ikke liker noe før jeg har prøvd!
Har knota litt med linux på jobben, og har (nesten) bare gode erfaringer med det.. Linuxserverne her er iallefall utrolig stabile (til og med den jeg satte opp :shock: ) men jeg kjører jo sånne Vinduer hjemme da, er jo tross alt lat :P

Problemet med mac (sånn jeg ser det) er jo at Apple er litt for glad i proprietære systemer og at hvis noe går galt, så har du ingen mulighet til å fikse på det selv..
User avatar
sorrow
Posts: 295
Joined: 12 Jul 2006 21:08
Contact:

Re: Min sin bloggings

Post by sorrow »

Mac OS er jo Linux. Bare med litt pent overbygg og applikasjoner. Fett nok, jeg vil ha en Macbook Pro iallefall, synd de koster 23 lapper.
CBR 900 RR 2001 Silver
inunf
Posts: 4922
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Min sin bloggings

Post by inunf »

Jeg var veldig i tvil om hva jeg skulle kjøpe, pc eller mac. Kjøpte en MacBook og er veldig fornøyd. Den er mindre og lettere enn de andre laptopene jeg har sett her. Den er også kraftigere. Måten ting er organisert på passer meg mye bedre enn windows. Har hørt at Vista har trøbbel med stabiliteten og at noen forhandlere tilbyr bedriftkunder å degradere til XP. Skal du kjøpe mac, vent til oktober, slik at du får OS 10.5 LEOPARD. Men selv 10.4 TIGER er bedre enn Vista, så løp og kjøp!
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Re: Min sin bloggings

Post by Banditbiker »

sorrow wrote:Mac OS er jo Linux. Bare med litt pent overbygg og applikasjoner. Fett nok, jeg vil ha en Macbook Pro iallefall, synd de koster 23 lapper.
Nope. Mac OS X er bygget over BSD-kjernen og er ikke linux, men det er fullt mulig å kjøre en masse linux-programvare på Tiger.
Gixxerman

Re: Min sin bloggings

Post by Gixxerman »

Hørt sangen: Return of the Mac

Parodien: Turn off the Mac

:)
User avatar
Gorgeous
Posts: 1772
Joined: 06 Feb 2007 20:54
MC: Suzuki DR-Z 400 SM
Location: Her

Re: Min sin bloggings

Post by Gorgeous »

Oooh i dag kom min deeeeeiliiige rosa suzuki jakke!!! ÅÅÅÅåhh den var såååå fiiin :smt050

Mangler bare crosshjelmen min.. Bestilte den fra usa nå, og ikke sverige.. De fikk det jo ALDRI til kan man si.. Sendte pengene i retur hele tia! Grr..
Team PINK
Image
Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
Post Reply