Furre's blogg [mer bilder av MV'en blandt annet]

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Furre
MC: MV Agusta F4

Furre's blogg [mer bilder av MV'en blandt annet]

Post by Furre »

Hallo.
Furre her!

Skal prøve å holde denne bloggen oppdatert hvertfall :lol:
Idag tok jeg meg fri fra jobb'en ved lunch for å se på motorsykkel.
hadde avtalt at jeg skulle komme å se på den idag, været var helt knall i forhold til det som det har vært på en liten stund hvertfall,
og med lån i boks var det bare å sette igang. Selgeren av denne sykkelen er kanskje den mest hyggeligste og snilleste personen jeg
noensinne har møtt, en real kjernekar for å si det sånn. Vi drev å pratet litt først, så gikk vi ned å så på sykkelen, og for ett syn,
dønn strøken og bedre enn ny! Tok den vanlige 'prøveture' bare sånn i næreheten, og jeg kan jo ikke akkurat leke meg så mye på lånt sykkel, så tok det rolig. Kom tilbake med en kram en mellom beina for å si det sånn, sinnsykt futt i den sykkelen, mildt sagt. Jeg ble med selger opp og vi skravla i vei, skrev kontrakt etc, så tenkte jeg på en ting, faen, skulle være i banken om 10 min...
men det var ikke nop problem, for så snill som selgeren var kjørte han meg villig ned, ventet mens jeg var i banken og fikk ordnet de siste papirene angående lånet, og kjørte meg hjem! (ok, vi bor ikke langt fra hverande men uansett) Det finnes faktisk gode mennesker der ute ;-)

Btw, kjøpte meg en MV Agusta F4 750
Last edited by Furre on 01 Oct 2007 18:49, edited 2 times in total.
FV

Re: Furrelolol

Post by FV »

By the way, liksom :p Som skrevet i annen tråd, ser virkelig frem til bilder av den! Gratulerer også med blogg! \:D/
Jeanette
Administrator
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S

Post by Jeanette »

Ja, "btw - det er en Augusta", hihi! Bilder blir bra =)
EvenDeven

Post by EvenDeven »

Ikke rart han er snill med deg, når du kjøper Agusta'n hans :lol:

Neida :D.. grattis med sykkel og blogg.. Må komme med bilder :D
Maverick
MC: 03' Honda NSR

Post by Maverick »

Gratulerer med blogg, og jeg gleder meg virkelig til bilder! :D
Image
- Honda NSR 2003
supermons
Administrator
MC: Suzuki GSX750

Post by supermons »

Gratulerer med flott sykkel.. Post bilder!
inunf
MC: Ymse

Post by inunf »

Gratulerer! Venter i spenning på bilder. Har vurdert F4 750 selv, men lurer veldig på hvordan f. eks. lyden er.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Har du hørt en gsxr750 så blir det i samme klasse. Er jo en rekkefirer 750 sportsykkel.
Furre

Post by Furre »

Gixxerman wrote:Har du hørt en gsxr750 så blir det i samme klasse. Er jo en rekkefirer 750 sportsykkel.
F4'en jeg nå eier, har modifiserte potter og lett ombygd motor, minner mer om en ferarri enn 'vanlig rekkefirrer 750', dette backer jeg opp med at jeg også har en zx7r.
btw, bilder vil komme neste uke engang, venter bare på at pengene blir overført til selger.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Var ikke meningen å rakke ned da :lol: Fet sykkel, men jeg har hørt både 750 og 1000 MV Agusta med originalt og uoriginalt annlegg. Har faktisk kjørt litt sammen en 1000 MV. Fin er den ja, men fortsatt rekkefirer :)
Furre

Post by Furre »

Gixxerman wrote:Var ikke meningen å rakke ned da :lol: Fet sykkel, men jeg har hørt både 750 og 1000 MV Agusta med originalt og uoriginalt annlegg. Har faktisk kjørt litt sammen en 1000 MV. Fin er den ja, men fortsatt rekkefirer :)
hehe, tok det ikke som en 'offence' på noen måte ;) gleder meg bare til å kanskje få kjørt litt før det lille som er igjen av sesongen er over :twisted:
Jeanette
Administrator

Post by Jeanette »

Joiner du oss på Grava da, når sykkelen er i boks?
Furre

Post by Furre »

klart det, bare været holder så, og bankoverføringen går fort. Men advarer dere, kommer med grønn skinndress, dette passer _ikke_ fargene på min nye sykkel, så må nok få meg noe nytt iløpet av vinteren hvis jeg skal beholde drømmen om å se kul ut :-k
Jeanette
Administrator

Post by Jeanette »

Hehe! Det er ikke så farlig hva du har på deg av kjøreutstyr, eller hva du kjører, så lenge du passer inn i gjengen ;)
Prestasjonsangst? Ingen grunn til det ;)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

That's why jeg kjøper svarte klær foruten om hjelm da. In your face ;-)
Post Reply