Furre her!
Skal prøve å holde denne bloggen oppdatert hvertfall

Idag tok jeg meg fri fra jobb'en ved lunch for å se på motorsykkel.
hadde avtalt at jeg skulle komme å se på den idag, været var helt knall i forhold til det som det har vært på en liten stund hvertfall,
og med lån i boks var det bare å sette igang. Selgeren av denne sykkelen er kanskje den mest hyggeligste og snilleste personen jeg
noensinne har møtt, en real kjernekar for å si det sånn. Vi drev å pratet litt først, så gikk vi ned å så på sykkelen, og for ett syn,
dønn strøken og bedre enn ny! Tok den vanlige 'prøveture' bare sånn i næreheten, og jeg kan jo ikke akkurat leke meg så mye på lånt sykkel, så tok det rolig. Kom tilbake med en kram en mellom beina for å si det sånn, sinnsykt futt i den sykkelen, mildt sagt. Jeg ble med selger opp og vi skravla i vei, skrev kontrakt etc, så tenkte jeg på en ting, faen, skulle være i banken om 10 min...
men det var ikke nop problem, for så snill som selgeren var kjørte han meg villig ned, ventet mens jeg var i banken og fikk ordnet de siste papirene angående lånet, og kjørte meg hjem! (ok, vi bor ikke langt fra hverande men uansett) Det finnes faktisk gode mennesker der ute

Btw, kjøpte meg en MV Agusta F4 750