Men ser at du ligger som medlem. Og PM er prøvet skrevet og sendt.

Tror det bare er å logge seg inn og å begynne å skrive.
Nei, jeg er nok student. Jeg skal bli bibliotekar når jeg blir stor.Gruzzi wrote:Er du lærer?
Om vi får det til en gang i måneden, så hadde det ikke vært meg i motGruzzi wrote:Vi må gjenta suksessen et par ganger i året, jenter!![]()
Småkjeltringen synes vi skulle gjøre dette en gang i måneden.![]()
Formen min er ganske bra, men jeg er litt trøtt. Selv om jeg ikke ble så sen som dere (jeg var ikke i senga før ca 2:30), så måtte jeg opp relativt tidlig i dag.Gruzzi wrote:Takk for i går! Regner med at noen er i bedre form enn andre i dag?
![]()
Ja, jeg håper det.Gruzzi wrote:Ses til onsdag da, kanskje?
Humøret var på topp hos oss alle! Neida, Gruzzi, det ser ikke ut som du drakk for mye, men jeg har brukt eye-tool for å få bort røde øyne, og da blir reultatet noen ganger et litt stivt blikk. Men jeg sammenlignet og fant ut at det tross alt var bedre enn lysende, røde øyne.Gruzzi wrote:Takker for bildene!!! (Ser bare ut til at jeg har fått i meg mer drikke enn jeg egentlig hadde. Tror jeg da...)
Ser at det IKKE var noe i veien med humøret!![]()
Neste gang forsøker vi å få med enda fler jenter!!!
Og jeg skal gjøre ALT for at jeg og Fidel kommer oss på julebordet!!!![]()
Får vel bruke av nok en lønn på enda flere innkjøp da... Penkjole til julebordet. Og sko.
Kan bli kjempefestlig med et julebord!!!
Enig! Dette var en veldig fin oppvarming til julebordetShortybebeh wrote:Kjempefine bilder!
Vi hadde det virkelig koselig, jenter!