Hvis det gikk så tregt å få drikkevarer, kan jeg forstå det.Gruzzi wrote:Flink fotograf!![]()
Og kan dere forstå hvorfor det ikke var flere mannfolk ved bordet vårt, da?
![]()
![]()

Hvis det gikk så tregt å få drikkevarer, kan jeg forstå det.Gruzzi wrote:Flink fotograf!![]()
![]()
![]()
5 flotte jenter i flokk kan virke nokså skremmende på en stakkars beiler må vite......Gruzzi wrote:Flink fotograf!![]()
![]()
![]()
Helt klart!Småkjeltringen wrote: Dette må gjentas en gang iblandt!!
Siden Fornebu er lagt ned, så er vel ikke fly noe alternativ hellerUlvinnen wrote: Til neste gang så vet jeg nå at tiden løper avgårde i så godt selskap, så da skal jeg sjekke ut rutene til nattbussen. (Det var siste tog jeg tok hjem.)
Dere var jo ute på jentetur. Ingen vits i å dukke opp da. Dessuten så var det vel få av dere som var ledige på markedet. Og det kan det vel være at de mennene som var der sensa?Alas wrote:5 flotte jenter i flokk kan virke nokså skremmende på en stakkars beiler må vite......Gruzzi wrote:Flink fotograf!![]()
![]()
![]()
Det var bare Jeanette som var "fritt vilt" blant oss. Og som du sier, vi var ikke ute for å jakte på menn, men for å hygge oss. (Selv om vi ikke hadde noe i mot å prate med andre eller ta en liten svingom)Baron von Waffel wrote:
Dere var jo ute på jentetur. Ingen vits i å dukke opp da. Dessuten så var det vel få av dere som var ledige på markedet. Og det kan det vel være at de mennene som var der sensa?
Høres ut som om det er et mål å bli fullJeanette wrote:Fulle ble vi ikke da, så det får vi ta igjen, men det var uansett en vellykket kveld.
Hadde jeg endelig klart å få til langt hår så hadde jeg ikke klipt meg... tror jegGruzzi wrote:Tøft gjort å tørre noe da når man har langt hår!
Gleder meg til å se deg på Grava (om jeg får mulighet til å komme)