Herlig høstvær i dag, og en kjempefin kveld på Grava. Ifra Ryen var vi 7 sykler; Banditbiker, Paulsen, Vfrlars, Attila, moto, Ulvinnen og boxer wolf og meg.
Fremme på Grava ble det grusparkering som vanlig, men noe lenger frem enn vi pleier. Oppmøtet var bra til å være ganske så sent i sesongen, kan vel tenke meg at været gjorde sitt for mange tok turen. Av kjentfolk møtte vi Einar som var velkomstkomité, Gorgeous (og to av gutta fra Blåturen), demons, Freddie hadde med seg Oscillo, og så kom FemIce og Trond og sa hei. Det var ganske kaldt og grøssent ute så vi trakk kjapt inn, og hadde en hyggelig prat ved bordet - som vanlig.
Ulvinnen og boxer wolf stakk etter hvert for å ta en liten titt på syklene ute, mens vi andre ble sittende og prate en liten stund til. Ble avreise for oss andre rundt 1945, og Paulsen og jeg tok med oss Attila, Vfrlars og moto på en liten runde som jeg ofte kjører som kveldstur. Til Ski og mot Siggerud, og så ble det til et stopp ved Sværsvann kiosk.
Fulgte deretter folket til Mortensrud, der Paulsen og jeg tok E6'en sørover og de andre fortsatte nordover. Ble en liten prat med Paulsen her hjemme før han kjørte hjem til seg (så langt som rett over veien

).
En kjempekoselig kveld