Så fin på håret du er blitt!!

Attila: Hi five!! ....eller er det 5 kalde du skal ha?
Skal tenke over Attilas visdomsord: "Det blir kaldt i buskene om vinteren" Skal visst være mye bedre på juletrefest...
Tuuusen takk!Freddie wrote:Så fin på håret du er blitt!!Så med en gang at det var noe nytt... (og jeg har ikke lest i bloggen din)
Hihi takk! :-Ulvinnen wrote:Fine bilder, Jeanette! Og du har blitt veldig flink til å sensurere!
OK, har jukset litt og lest i bloggen da :oops: Men det var fint. Og jeg sett det på ånk'li i dagJeanette wrote:Tuuusen takk!Freddie wrote:Så fin på håret du er blitt!!Så med en gang at det var noe nytt... (og jeg har ikke lest i bloggen din)
Hihi!
Og jeg synes virkelig du skal ta med deg Oscillo og komme på julebordet, for det er kaldt å luske i buskene i november altså!
Hei, Paulsen!Paulsen wrote:Ja fulleffekt fazer er også morro.. det var det jeg kjørte med på kjøreskolen
Jasså, så du løy til meg i går?!Freddie wrote:OK, har jukset litt og lest i bloggen da :oops: Men det var fint. Og jeg sett det på ånk'li i dag
Må vel vurdere denne juletrefesten og se hvordan det passerHva med nissen? Kommer han? Blir jo vanskelig å bli hjemme dersom selveste Julenissen kommer...
Av de nye guttene, så regner jeg med du tenker på VfrLars og Oscillo? VfrLars har du ved siden av Ulvinnen her:Gruzzi wrote:Hvem er hvem av de to nye guttene?
Jepp, vi kjenner hverandre fra før, har kjent hverandre siden jeg flyttet til Langhus i 1997. Gikk i samme klasse på barne- og ungdomsskolenGruzzi wrote:Så Jeanette og du kjenner hverandre fra før? Det burde jeg jo kanskje tenk meg. Når jeg tenker meg om...![]()
Selv takk, dere fikk kjørt dere litt dere guttamoto wrote:hie igjen. takk for en kjempe fin tur.. var virklig fin avslutning på en onsdag det![]()
men hvor er burger bilde