Men vær så snill å ikke kom her og be om sympatierklæringer den dagen du blir tatt, for da er det vitterlig DU som har driti på draget.
Snakker ikke om meg jeg, sier bare at viss du skall bryte loven gjør d når det er minst sjangs for og bli tatt..
Har knapt nokk kraft i motorn til og kjøre i en 90 sone jeg så
Trulso wrote:Jepp, så er det bra at de tar disse folkene som driver og bretter skiltene sine. sjer mange på moped som gjør dette, harry og teit spørr du meg
det så e fordel e att politie ikke kan se skilte ditt ...
Folk gjemmer det bevisst for at polti' ikke skal se dem, og når de blir bøtelagt for det er polti' noen idioter som ikke har annet å finne på, fange tyver, narkotikakriminelle, mordere osv.
Når folk gjemmer skiltet sitt er det fordi de at de faktisk har planlagt å kjøre på en måte som kan tiltrekke politiets oppmerksomhet, når de da får den oppmerksomheten er det trolig fortjent.
Dominator wrote:Som motorsyklist vil kjøregleden overstiges kun av gleden over å snyte staten for bompenger i X antall bomstasjoner på strekningen Orkanger-Stjørdal.
så enig... gliser hver gang jeg kjører gjennom bomstasjonene i disktriktet.. og med et av landets høyeste administrasjonskostnader i bomringen er det ikke rart at folk er negative
Banditbiker wrote:Når folk gjemmer skiltet sitt er det fordi de at de faktisk har planlagt å kjøre på en måte som kan tiltrekke politiets oppmerksomhet, når de da får den oppmerksomheten er det trolig fortjent.
Stemmer... enkelte tror de kan unnvike lover ved slike simple tiltak..