moto wrote:takk for en fin tur.. vet ikke hva veien heter jeg "Gammelveien"

svinger av mot stryken når man er på lunder så bare holde seg på den helt til roa så ta av til venstre ved rådhuset der så ender man opp ved jevnaker tilslutt
Takk for litt bedre beskrivelse enn hva jeg klarte hvert fall! Greit å ha litt holdepunkter om jeg skulle bestemme meg for å ta turen alene en gang =)
Har nå også fått lastet opp bildene fra turen i går, so here it goes:

moto hadde glemt å skru på 'hetta' etter å ha sjekket olja hjemme i Nittedal, så fremme på Grava oppdaget han plutselig olje utover
ramma, svingarmen og potta. Da var det godt å få låne litt gaffateip av Grava

Det ble en snartur hjemom moto for å hente 'hetta', før vi dro videre på tur. Jeg så flere flotte motiv underveis, men det
får bli neste gang jeg kjører der.
På Ryen i dag var vi 11 sykler; Ninja Turtle, mekkern, Småkjeltringen, Lølle, VfrLars, moto, moonlit, Lene-Marie (som jeg hadde pratet med på Nettby, og som kom kjørende med moonlit), Optimisten.dk, Furre og meg. Avreise mot Grava ble litt over kl 18 som vanlig, men VfrLars og moto ble igjen og ventet på Kent, en kompis av moto.
Fremme på Grava tok det ikke lange tiden før Einar og Freddie kom kjørende, og like etterpå kom også Gorgeous tuslende mot oss. Demons derimot, skremte meg skikkelig da han dukket opp. Hevnen er søt
De fleste i gjengen satte seg ved et bord, mens demons og jeg stod og pratet en stund med Gorgeous før vi slo følge med moto og kompisen hans, og joinet bordsitterne. Ble litt mer skravling der, før vi dro noe før kl 20.

Her har vi da nysykkelen til Furre, MV Augusta, og Furre selv i bakgrunnen - sittende på bordet.

Lene-Marie og Dag (moonlit).

Noen som gjenkjenner denne karen?!
I dag fikk jeg dessuten vasket sykkelen skikkelig, det var godt å få gjort! Med avfetting, bilshampoo og en kombinasjon av hageslange og varmt bøttevann ble den så ren og pen atte

Den har nå snart gått 850 mil, så om jeg er heldig blir det vel kanskje 900 mil innen sesongen er omme. Spørs på været og om jeg har tid det, for lysten er der så absolutt.