Klask henne på rompa og ri på bølgene!Jalmar wrote:Kjekk lita snelle å ha med seg på tur det der...
Humor
Phoenix wrote:Strongbad er tøffffff!Morten wrote: http://www.homestarrunner.com/sbemail36.html

| 2003 Rieju RS1 |
Kjørt hardt
Kjør stil
Kjør fra sivil =)
Kjørt hardt
Kjør stil
Kjør fra sivil =)
Historien om Ts'en og meg
Har postet denne på nmcf før, men siden vi har fått et nytt forum og mange nye brukere, synes jeg den fortjenes å bli postet her og 
Historien om ts’en og meg
Jeg kjøpte en 12v kompressor og festa den på vakuumboksen og satte på større dyse! den gikk som faen og slukte olje!! hadde effektanlegg og trimreeds fra før da gikk den i 85, nå gjore den langt over 100, speedoen klikka. men så gjorde jeg det geniale: jeg satte en slange på innsuget til kompressoren og opp til styret der jeg hadde festet en flaske startgass.
åfyttehælvette kor den gjekk! sinnsyk lyd helt til motoren tok fyr.
Så på kvelden den dagen bestemte jeg meg for og fikse moppen dagen etterpå. Jeg bestilte alt av deler over nettet og ventet i spenning på at de skulle komme Very Happy
2 uker senere hadde alle delene kommet. Jeg hev meg i garasjen og startet mekkingen.
Jeg klinket på det meste av trim til min ts.
skikkelig porta malossi 47mm eller charmo 47-48,5mm
athena 47mm stempel til rmx.
2x athena\polini vakumboxer
kundo carbon reeds
gianelli 80ccm potta
italy racing veiv (pga turtallet du klarer med malossi syl)
micarb 24mm forgasser (eller mikuni. men den koster 1500, micarb koster 800)
powerfilter (dette må modifiseres kraftig for å få på. forgaseren tar STOR plass og har 42mm luftingang.
plana topp til den mm sylinder er.
perfekte pakninger (tjener faktisk litt på dette og..at topppakningen og sylinderpakningen ligger akkurat der di skal)
skikkelig olje
98 octan bensin
bp8es plugg
forsterka clutch fjører
50 bakdrev. framdrev får du prøve deg fram. 14,15,16
Valvoline fullsynthetic 2T crosser olje;) (bland rett i tanken!)
og luretrix som nitroinnsprøytning i oljeinnsug / eller startgass og diverse stoffer
Jeg prøvekjørte den litt på gårdsplassen og alt var tilsynelatende i perfekt stand. Jeg skulle ut på en lengre kjøretur senere, men nå var det kveld, og det var pølse til kveldsmat.jeg ringte en kamerat av meg og overtalte han til og bli med på en kjøretur nestkommende dag.
Vi bestemte oss for å ta turen mot stokke. Vi kom oss fint frem vi og jeg rakk til og med og slipe noen fine kanter på de nye pirelli dekkene min Vel inne i stokke sentrum etter noen timer med avslappende prat, dro vi til den lokale statoil stasjonen, og fårstå meg rett Stokke er ikke stort så det var bare 1 og dra til. Der åt vi pølse og forberedte oss for neste farts ettappe, nemlig hjemveien!! Jeg som den Rolige og hensynsfulle touring sjåfør jeg er spør, "Hvilken vei skal vi ta hjem" Jeg med mine nye dekker la jo selfølgelig håpet på den lange veien, og ganske riktig kom det fra min kompanjong "Vi tar gamle veien".
Med sinnet fylt av spenning og glede tar vi fatt på den lange hjemmeover veien, mørket falt på og kjøringen ble merkelig nok ganske aggresiv.
Vi lå aldrig bak et eneste kjøretøy, hadde flere bakhjuls slepp en rossi på valencia, og holdt faktisk på og kjøre ut av veien. Det var nok et av mit livs største kjører turer. Når jeg tenker tilbake på den kan ingenting samenlignes. Men ja Godt og vel på vei mot Sandefjord, utover helgerød ser vi en lang og fin slette, vi kikker dumt på hverandre og begge klistrer seg ned mot tanken og hiver i neste gir, fremover mot svingen bærer det vi nærmer oss 150 over hjelmet der, og rundt svingen bar det og rett ut på rett strekka, side om side. Mens vi raste fremover uten noen som helst konsentrasjon på veien, men mest på speedometer og sidemannen, merket jeg md ett et rødt lys fare forbi. Forstyrret av denne affekten reiste jeg meg opp i salen og bremset sakte ned , og der var de, 1 nei 2 politi biler!!
Da kom jeg på LUNCHBOX sitt råd, og handlet deretter. Jeg rev av meg hjelmen og kastet den i frontruta på den ene bilen og kasten ene kjøreskoa i ruten på den andre. Jeg svingte av opp mot en blindvei, og ga bånn gass oppover skogen. Ved veiens ende hoppet jeg av sykkelen og slengte av meg resten av kjøreutstyret og alle klærne unntatt bokseren fordi jeg følte for det. Jeg sprang opp mot et lite vann og badet litt og grillet fisken jeg fanget mellom tærne.
Når jeg smøg meg ned mot sykkelen to par timer senere hang det en lapp på tanken, der det stod ”Fin farge på effektanlegg, jeg prøvde sykkelen din en runde så når du henvender deg til politistajonen skal du få 50 spenn til bensin”.-- hyggelig fyr.
Det viste seg at min far, som også er politimann, hadde kjørt den ene bilen og fikk hjelmen mitt i trynet. Han kjente den straks igjen og kjørte rett hjem til bestefar for og diskutere dette over ett parti sjakk.
Når jeg kom hjem satt mor og far i sofaen med armene i kors og så på en voksen film. De sa : Doffen, “vi må snakke med deg”… etter en lang og hard diskusjon fikk jeg husarrest i 4 måneder, pølsespise nekt i 7 måneder og streng beskjed om å dra på politistasjonen dagen etterpå. Jeg mistet også jobben og kontakten med min far.
Når jeg var nede på politihuset fikk jeg 50 kroner og en bot på 7 000 kroner. De var snille nok til å la meg dele den opp i 2 deler. Mistet også lappen i 5 måneder.

Historien om ts’en og meg
Jeg kjøpte en 12v kompressor og festa den på vakuumboksen og satte på større dyse! den gikk som faen og slukte olje!! hadde effektanlegg og trimreeds fra før da gikk den i 85, nå gjore den langt over 100, speedoen klikka. men så gjorde jeg det geniale: jeg satte en slange på innsuget til kompressoren og opp til styret der jeg hadde festet en flaske startgass.
åfyttehælvette kor den gjekk! sinnsyk lyd helt til motoren tok fyr.
Så på kvelden den dagen bestemte jeg meg for og fikse moppen dagen etterpå. Jeg bestilte alt av deler over nettet og ventet i spenning på at de skulle komme Very Happy
2 uker senere hadde alle delene kommet. Jeg hev meg i garasjen og startet mekkingen.
Jeg klinket på det meste av trim til min ts.
skikkelig porta malossi 47mm eller charmo 47-48,5mm
athena 47mm stempel til rmx.
2x athena\polini vakumboxer
kundo carbon reeds
gianelli 80ccm potta
italy racing veiv (pga turtallet du klarer med malossi syl)
micarb 24mm forgasser (eller mikuni. men den koster 1500, micarb koster 800)
powerfilter (dette må modifiseres kraftig for å få på. forgaseren tar STOR plass og har 42mm luftingang.
plana topp til den mm sylinder er.
perfekte pakninger (tjener faktisk litt på dette og..at topppakningen og sylinderpakningen ligger akkurat der di skal)
skikkelig olje
98 octan bensin
bp8es plugg
forsterka clutch fjører
50 bakdrev. framdrev får du prøve deg fram. 14,15,16
Valvoline fullsynthetic 2T crosser olje;) (bland rett i tanken!)
og luretrix som nitroinnsprøytning i oljeinnsug / eller startgass og diverse stoffer
Jeg prøvekjørte den litt på gårdsplassen og alt var tilsynelatende i perfekt stand. Jeg skulle ut på en lengre kjøretur senere, men nå var det kveld, og det var pølse til kveldsmat.jeg ringte en kamerat av meg og overtalte han til og bli med på en kjøretur nestkommende dag.
Vi bestemte oss for å ta turen mot stokke. Vi kom oss fint frem vi og jeg rakk til og med og slipe noen fine kanter på de nye pirelli dekkene min Vel inne i stokke sentrum etter noen timer med avslappende prat, dro vi til den lokale statoil stasjonen, og fårstå meg rett Stokke er ikke stort så det var bare 1 og dra til. Der åt vi pølse og forberedte oss for neste farts ettappe, nemlig hjemveien!! Jeg som den Rolige og hensynsfulle touring sjåfør jeg er spør, "Hvilken vei skal vi ta hjem" Jeg med mine nye dekker la jo selfølgelig håpet på den lange veien, og ganske riktig kom det fra min kompanjong "Vi tar gamle veien".
Med sinnet fylt av spenning og glede tar vi fatt på den lange hjemmeover veien, mørket falt på og kjøringen ble merkelig nok ganske aggresiv.
Vi lå aldrig bak et eneste kjøretøy, hadde flere bakhjuls slepp en rossi på valencia, og holdt faktisk på og kjøre ut av veien. Det var nok et av mit livs største kjører turer. Når jeg tenker tilbake på den kan ingenting samenlignes. Men ja Godt og vel på vei mot Sandefjord, utover helgerød ser vi en lang og fin slette, vi kikker dumt på hverandre og begge klistrer seg ned mot tanken og hiver i neste gir, fremover mot svingen bærer det vi nærmer oss 150 over hjelmet der, og rundt svingen bar det og rett ut på rett strekka, side om side. Mens vi raste fremover uten noen som helst konsentrasjon på veien, men mest på speedometer og sidemannen, merket jeg md ett et rødt lys fare forbi. Forstyrret av denne affekten reiste jeg meg opp i salen og bremset sakte ned , og der var de, 1 nei 2 politi biler!!
Da kom jeg på LUNCHBOX sitt råd, og handlet deretter. Jeg rev av meg hjelmen og kastet den i frontruta på den ene bilen og kasten ene kjøreskoa i ruten på den andre. Jeg svingte av opp mot en blindvei, og ga bånn gass oppover skogen. Ved veiens ende hoppet jeg av sykkelen og slengte av meg resten av kjøreutstyret og alle klærne unntatt bokseren fordi jeg følte for det. Jeg sprang opp mot et lite vann og badet litt og grillet fisken jeg fanget mellom tærne.
LUNCHBOX skrev:
når politiet er etter edeg. ikkje stopp kjør som ein tulling. ta av deg hjelmen fordi da kan ikkje snuten kjøre fortere enn 60. og hvis du har ein billi hjelm so kast den i frontruta til snutbilen.
Når jeg smøg meg ned mot sykkelen to par timer senere hang det en lapp på tanken, der det stod ”Fin farge på effektanlegg, jeg prøvde sykkelen din en runde så når du henvender deg til politistajonen skal du få 50 spenn til bensin”.-- hyggelig fyr.
Det viste seg at min far, som også er politimann, hadde kjørt den ene bilen og fikk hjelmen mitt i trynet. Han kjente den straks igjen og kjørte rett hjem til bestefar for og diskutere dette over ett parti sjakk.
Når jeg kom hjem satt mor og far i sofaen med armene i kors og så på en voksen film. De sa : Doffen, “vi må snakke med deg”… etter en lang og hard diskusjon fikk jeg husarrest i 4 måneder, pølsespise nekt i 7 måneder og streng beskjed om å dra på politistasjonen dagen etterpå. Jeg mistet også jobben og kontakten med min far.
Når jeg var nede på politihuset fikk jeg 50 kroner og en bot på 7 000 kroner. De var snille nok til å la meg dele den opp i 2 deler. Mistet også lappen i 5 måneder.
G of the week
Da kom jeg på LUNCHBOX sitt råd, og handlet deretter. Jeg rev av meg hjelmen og kastet den i frontruta på den ene bilen og kasten ene kjøreskoa i ruten på den andre. Jeg svingte av opp mot en blindvei, og ga bånn gass oppover skogen. Ved veiens ende hoppet jeg av sykkelen og slengte av meg resten av kjøreutstyret og alle klærne unntatt bokseren fordi jeg følte for det. Jeg sprang opp mot et lite vann og badet litt og grillet fisken jeg fanget mellom tærne.
Hehe=P

Kawasaki Eliminator 99mod 125ccm
http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/07/04/436487.html
aldri ledd så mye i mitt liv når jeg såg det bildet
aldri ledd så mye i mitt liv når jeg såg det bildet

gsxr-(r) wrote:http://www.big-boys.com/articles/japtalentshow.html denner er værst!

