Men det er nå dessverre fortid, for nå er sykkelen nok en gang nedplukket. Var nemlig ute å kjørte med en kamerat med lett igår, dro hun ganske hardt ut på giret, og i en fart på ca. 115-120 kom det noen jævlig skumle slingre-lyder, så jeg smalt inn clutchen.. Var sikker på at den var skjært, og det var den forsåvidt og. Men ikke værre enn at jeg bare trenger å skifte stempel. Sylinderveggen var nesten helt fin, og det var bare små hakk på topplokket. Har hyrt en kamerat som jobber på mc-verksted og han har kommet frem til at det er rådelagera eller hva det heter som har gått. Så da er det blir det skift av veiv. Jeg levde på troa at derbi-veiva skulle holde (trur jeg leste det her på forumet at derbi sine veiv er holder selv med sylinderbytte), + at det sto på speedoptions at jeg ikke trengte å skifte veiv med den sylinderen. Men rådelagera er en slitedel eller?
Saken er den at jeg ikke klarer å finne noe stempel som det står spesifikt at det passer til airsal t6 sylinder, men har finni en annen som står at passer generelt på sylindere som ble levert med airsal stempel.
http://www.speedoptions.no/index.php?ma ... cts_id=136
Jeg har ikke lyst til å bestille feil, så jeg søker igjen råd her på forumet!
Jeg skal bestille i morgen(mandag), så jeg håper på svar så fort som mulig!
På forhånd, takk!