Men først og fremst vil jeg bare ha sykkel!

Er ikke den ganske høy? Må huske at jeg ikke er den høyeste kniven i skuffen..Baron von Waffel wrote:vil du låne min lille?
Så så, tar nok til fornuft en vakker dagMoses wrote:Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Faaaaaaaaaaaaaaan!!!!
Jeg kjørte hjem fra skolen i sted. Og utafor forhandleren stod en feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet R1!
Wow! Siiinyyykt fin ass!
Glem det jeg sa om GSX'en. Jeg ville heller hatt en R1
Tilbudet er reelt. Du kan låne den til den skal settes inn for vinteren. Salhøyden er drøye 80.demons wrote:Er ikke den ganske høy? Må huske at jeg ikke er den høyeste kniven i skuffen..Baron von Waffel wrote:vil du låne min lille?
Men hvis tilbudet er reellt så skal du iallefall ha stor takk for omtanken!
Hehe.........Gixxerman wrote:Så så, tar nok til fornuft en vakker dagMoses wrote:Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Faaaaaaaaaaaaaaan!!!!
Jeg kjørte hjem fra skolen i sted. Og utafor forhandleren stod en feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet R1!
Wow! Siiinyyykt fin ass!
Glem det jeg sa om GSX'en. Jeg ville heller hatt en R1