moto wrote:huff!! skulle prøve å ta på det blå visiret på hjelmen men nå få¨r jeg fan meg ikke på noen av de!!
skjønner ikke en dritt av det "super" systremet asser det ikke sikkert jeg får tatt nye hjelmen alikevel
hoho
De plastikk "pinnene" som kommer ut på hver side når du åpner visiret helt, må være fremme når du skal montere nytt visir. Og så er det én ting som gjelder, og det er å bruke makt, ja makt. Må jukke og stå i litt, men får det til på et vis, til slutt.
Kan låne min hjelm idag om jeg får det blå visiret
Tips, når du har litt ekstra tid, ta av og på visiret en fem-seks ganger, så både lærer du deg det, og i tillegg går det seg til.
På min sier det bare swopp og klikk så sitter det
Takk for en koselig kveld folkens! Har tatt noen bilder (bl.a. av den nye hjelmen og visiret til moto), slenger de ut etter hvert! Må bare roe meg ned litt, og undersøke ang. bota jeg har fått
Jeanette wrote:Takk for en koselig kveld folkens! Har tatt noen bilder (bl.a. av den nye hjelmen og visiret til moto), slenger de ut etter hvert! Må bare roe meg ned litt, og undersøke ang. bota jeg har fått
Har du fått bot slik på slutten av sesongen? Det var da leit. For hva da?
Parkeringsbot faktisk. Kan ikke skjønne at det er mulig, hvordan skal man få festet en parkeringslapp på en sykkel liksom? Hvem som helst kan jo ta den med seg Alltid hørt det er gratis der.