Helt siden første gang jeg såg den, har jeg vert svak for den.
Er liksom mer enn bare en sykkel på en måte. Vansklig å forklare

Jeg har hatt gleden av å prøve en CafeRacerLemonDog wrote:Vanskelig å bare velge én sykkel, men jeg kunne virkelig tenkt meg en Benelli TNT 1130 Café Racer:
Er ikke det en fantastisk følelse? Jeg har det også på den måten, selv om jeg har hatt min drømmesykkel bare en og en halv måned.Banditbiker wrote:Slipper å ta stilling til slike problemstillinger. Jeg har allerede hatt drømmesykkelen min i godt over 1 år.
AJ_Twin wrote:Jeg har begynt å bli interessert i nye Moto Guzzi 1200 Sport.
Du og Gruzzi er jo ihuga Moto Guzzi entusiaster; men har noen av dere prøvd 1200 Sport enda?
Jeg er interessert i å vite litt om inntrykk og meninger fra folk som har prøvekjørt den, og om mulig enda bedre, erfaringer fra de som evt. har kjøpt seg en!
Jeg synes 1200'en rett og slett ser nydelig ut!
Jeg er sånn at jeg forelsker meg i enkelt-kjøretøyet, ikke merket som sådan. Det er Rødhette som er min Drømmesykkel, ikke bare en Breva. På samme måte er Rita fortsatt drømmebilen min, etter 5 år. Når jeg bytter ut henne, kommer grunnen til å være at hun er blitt så slitt at hun er dårlig av den grunn. Og det samme regner jeg med at det vil bli med Rødhette.AJ_Twin wrote: Hvem har ikke hatt denne følelsen etter en og en halv måned etter å ha kjøpt ny eller brukt sykkel?
Men bevares! Den følelsen kan gjerne vare lenge den...