2004 husaberg fs650c stjålet :(
Re: 2004 husaberg fs650c stjålet :(
Hva med en kjetting som går via sikringskapet? Helst FØR inntakssikringen, så er man sikker på at tyvene får seg en skikkelig karamell!
Sov i garasjen. Eller, ikke sov, bare vær i garasjen.vegsir wrote:gruer meg litt til natta. skal ut å slå en kjetting rundt sykkelen. vi hadde besøk av et par polakker her i dag. forrige uke hadde en nabo besøk av noen polakkerp å samme måte. om natta så forsvant atven hans
-
- MC: Husaberg FE600 00mod. digitalt speedo,sm-felger.
pissepåKTMedition! - Location: ærendal
nja. tror jeg har tyveriforsikring på denErlingSG wrote:Sov i garasjen. Eller, ikke sov, bare vær i garasjen.vegsir wrote:gruer meg litt til natta. skal ut å slå en kjetting rundt sykkelen. vi hadde besøk av et par polakker her i dag. forrige uke hadde en nabo besøk av noen polakkerp å samme måte. om natta så forsvant atven hans

Husaberg FE 600 00 mod med sm-felger og litt annet snackshttp://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... =22&tot=26
2xBMW 535 IA E-34
X bikez:02 NSR uplombert potte, og fp cdi. 98 TSX masse trim, 97 KX80, 90 KX 125. gammel haug av en dt
2xBMW 535 IA E-34
X bikez:02 NSR uplombert potte, og fp cdi. 98 TSX masse trim, 97 KX80, 90 KX 125. gammel haug av en dt
har tyveri forsikring jeg og,men forsikrings selskapet er skikkelig vrange
04 mod fs650 motard sykkel
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
er den intakt og ikke herpa eller hva?? 

sitter på montert felger og en forstilling fra en crosser og ramme nr er slipt bort
sånn ellers er den lit shabby og ser ut som er brukt lit
sånn ellers er den lit shabby og ser ut som er brukt lit
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
får du fikset dette med forsikringen da eller? godt den ble funnet igjen da....
sår på knokene eller...var det ikke du som fant den?
sår på knokene eller...var det ikke du som fant den?
vil tro sykkelen kanskje blir kondemnert pga ramme nr og alle grom delene er tatt av?
sykkelen lå i en bekk lit inn i skogen,var en meget snill lastebil sjofør som fant den og ringte meg med en gang.var helt umulig og se sykkelen i personbil høyde,så den så vidt i lastebil høyde
sykkelen lå i en bekk lit inn i skogen,var en meget snill lastebil sjofør som fant den og ringte meg med en gang.var helt umulig og se sykkelen i personbil høyde,så den så vidt i lastebil høyde
- mekkern
uansett litt lettere m forsikringen når den er gjenfunnet da.. 

Så bra at den ble funnet

Bra du har fått tilbake sykkelen din! =)
Håper alt ordner seg med forsikringa. Lykke til
Håper alt ordner seg med forsikringa. Lykke til

- Rottweiler
synd den va ribbet på ein måde....bler litt oppgitt av å lese slik. Skulle sett meg selv reagere på at
jeg fersket noen i å prøve å stjele sykkelen min....hmmm.... 

1990 Suzuki GSXR400RR *solgt*...stor overgang......
2005 Kawasaki ZX636R

2005 Kawasaki ZX636R