ErlingSG wrote:*kozemozeoverdoze* Skulle ønske jeg hadde en TM Black Dream eller en KTM EXC. Kan ikke hates
Der er det bare de som har dem som kan hates...

ErlingSG wrote:*kozemozeoverdoze* Skulle ønske jeg hadde en TM Black Dream eller en KTM EXC. Kan ikke hates
sant det..ErlingSG wrote:*kozemozeoverdoze* Skulle ønske jeg hadde en TM Black Dream eller en KTM EXC. Kan ikke hates
Hvorfor klarer ikke du å holde kjeft når jeg si er at dere vennligst kan ignorere innlegget? En hver person med det MINSTE fornuft, forstår humoren i innlegget mitt. Kom dog ikke som noe sjokk at du ikke forsto det.EvenDeven wrote:Bonnis wrote:En med NSR syns det var godt sagt. *Sjokk*.
vær snill og ignorer dette innlegget.
Du høres ut som en bortskjemt liten pappagutt der du sitter.
Faen, du må ikke tro alt det du har er det beste i verden vet du.
Hvis du vet at rs er så sinnsykt mye bedre enn nsr, hvorfor holder du ikke bare kjeft om det og ler inni deg?
Sinnsykt irriterende å høre på
Fordi jeg hadde ingenting annet å gjøre. Jeg angrer.EvenDeven wrote:Så bra at du lo av det da![]()
Hvis du mener jeg skulle oversett innlegget ditt.. Hvorfor gidda du å skrive det i det hele tatt?![]()
Nei uff, nå tar jeg meg en matbeta, så blir'e lekser
Hadde det hatt noe med saken å gjøre om jeg var bonde? Men nei, jeg er ikke det.NSR-freak wrote:Bonnis er sikkert bonde..... Må bare spørre, hvor fort går sykkel din egentlig bonnis?
Bonnis wrote: Fordi jeg hadde ingenting annet å gjøre. Jeg angrer.
jeg er ikke bitter i det hele tatt, fikk bud på 11k mer enn jeg kjøpte den for kun en uke etter, nå jeg begynt å ombygge og trimme som faaeen.crab wrote:og det virker som om att du er bitter og angrer på kjøpet ditt jeditimi..EvenDeven wrote:Dårlig kjøp gjorde jeg ikke, og jeg er ihvertfall ikke bitter over kjøpet.
enig med FV, tror dere NSR er Racingsykkel? Desverre, om dere og vennene deres tror det, så må dere bo på Ona fyr eller en plass uten veiger, midt ut i havgapet.
Skjønner ikke hva du NSR-freak har imot rs, og skjønner heller ikke hva du har imot NSR jeditimi? Kan dere forklare meg det?
Kansje NSR-freak er misunnelig for att rs går bedre, og liker ikke rs av den grunn?
Og jeditimi ikke liker NSR fordi den har "bedre kvalitet"?
Nei faen, finn dere ett annet forum, eller legg til hverandre på msn så dere kan diskutere dette der.
Dritt lei av fjortiser som oppfører seg som dere. Ja, FJORTISER.